Son Jurnal Məqalələri

Cild 92, №5 2025

Nəşr edilib 31 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
JURNALIN TAM VERSİYASI


...

Cild 92, №5 2025

YENİYETMƏLƏRİN PSİXOLOJİ DİNAMİKASI KONTEKSTİNDƏ MİLLİ XARAKTER VƏ ASSOSİAL DAVRANIŞLARIN QARŞILIQLI TƏSİRİ

Nəşr edilib 24 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
Müəlliflər: Pərvin Zakir qızı Əliyeva
PSİXOLOGİYA

Cild 92, №5 2025

DEZİNFORMASİYA VƏ KÜTLƏVİ KOMMUNİKASİYANIN PSİXOLOJİ MEXANİZMLƏRİ

Nəşr edilib 24 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
Müəlliflər: Gültəkin İbrət qızı İsmayılova
PSİXOLOGİYA

Cild 92, №5 2025

XÜSUSİ FOBİYALARIN PSİXOLOJİ TƏRƏFLƏRİ

Nəşr edilib 24 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
Müəlliflər: Kamilə Qinyaz qızı Kazımova, Yamən Əziz qızı Vəliyeva
PSİXOLOGİYA

Cild 92, №5 2025

HƏRBİ MÜHƏNDİS HAZIRLIĞININ DİDAKTİK LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİ: HƏRBİ TƏHSİLDƏ XÜSUSİ TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİ

Nəşr edilib 24 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
Müəlliflər: Amil Seydəmir oğlu Dadaşov
HƏRBİ PEDAQOGİKA

Cild 92, №5 2025

AZƏRBAYCAN UNİVERSİTETLƏRİNDƏ QADIN İDARƏÇİLƏRİN AZ OLMASINA TƏSİR EDƏN AMİLLƏR

Nəşr edilib 24 Oct 2025
jurnalında Cild 92, №5 2025
Müəlliflər: Ulkar Yashar Allahverdiyeva
ALİ MƏKTƏB PEDAQOGİKASI

Jurnal haqqında

Elmi Əsərlər — humanitar və ictimai elmlər sahəsində tədqiqatların inkişafına həsr olunmuş elmi ekspertizadan keçən, açıq girişli (open-access) jurnaldır. Jurnal alimlər, pedaqoqlar və tədqiqatçılar üçün orijinal elmi məqalələr, nəzəri təhlillər, eləcə də təhsil, pedaqogika, fəlsəfə, psixologiya, sosiologiya və digər fənlərarası tədqiqatlar sahəsində icmal və tətbiqi işlərin dərc edilməsi üçün platforma rolunu oynayır. Jurnal, həmçinin, “Elmlər doktoru” və “Fəlsəfə doktoru” proqramları üzrə təhsil alan doktorant və dissertantların tədqiqat nəticələrinə əsaslanan məqalələrin dərcinə xüsusi diqqət yetirir.

Elmi Əsərlər jurnalının ildə 6 nömrəsi nəşr olunur. Məqalələr diqqətlə öyrənilir və ekspert rəyinə göndərilir. Jurnalın son səhifələrində məqalələr üçün tələblər 3 dildə (azərbaycan, rus və ingilis) təqdim olunur. Müəlliflərə bu tələblərə əməl etmələri, həmçinin açar sözlər və xülasələri üç dildə təqdim etmələri tövsiyə olunur.

Materialların toplanması, sistemləşdirilməsi, oxunması və redaktəsində birbaşa köməklik jurnalın redaksiya heyəti və əməkdaşları tərəfindən göstərilir: pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Lala Məmmədli, baş mütəxəssis Dinara Əsədova və Elmi Katibliyin əməkdaşı Günel Quluzadə.

Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu tərəfindən təsis edilmiş bu jurnal, mədəniyyətlərarası elmi dialoqun və beynəlxalq əməkdaşlığın inkişafını təşviq etməyə çalışır. Bütün təqdim olunan məqalələr ikili kor rəy proseduru əsasında ekspertizadan keçirilir və açıq giriş siyasəti çərçivəsində dərhal nəşrdən sonra ictimaiyyətə təqdim olunur.

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI