Mübariz Süleymanov

AZƏRBAYCAN MƏKTƏBLƏRİNDƏ YUXARI SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN ÖZÜNÜTƏHSİL FƏALİYYƏTİNİN NƏZƏRİ VƏ PRAKTİK MƏSƏLƏLƏRİ

Xülasə. Məqalədə Azərbaycan məktəblərində orta məktəb şagirdlərinin özünütəhsil fəaliyyətinin nə­zə­ri və praktiki məsələləri əks olunub. Müəllif tələbələrin özünütəhsil fəaliyyətinin mahiyyətini və zəruriliyini açıq­layır. Orta məktəb şagirdlərinin özünütərbiyə fəaliyyəti prosesində istifadə olunan növləri, formaları, me­todları, vasitələri və istiqamətləri göstərilir. Şagirdlərin sosial-mədəni dünyagörüşünü formalaşdırmaq, öyrən­mə və tərbiyəvi xüsusiyyətlərini (estetik, fiziki, yaradıcılıq) inkişaf etdirmək məqsədi daşıyan tələbələr üçün özünütəhsil modeli təklif olunur. Müəllif ümumtəhsil məktəblərində özünütəhsil fəaliyyətinin tək­mil­ləş­dirilməsi və inkişafı üçün nəticələri və təklifləri də göstərir.

Açar sözlər: özünütəhsil, qabiliyyət, maraq, müstəqil iş, mütaliə, yaradıcı düşünmə, özünənəzarət

Cild 91, №5 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI