Günel Muradova

ERKƏN YAŞ DÖVRÜNDƏ İDRAKİ AKTİVLİYİN İNKİŞAFINDA AİLƏNİN ROLU

Xülasə. İdrak proseslǝri inkişaf etmiş hǝr bir fǝrddǝ koqnitiv fǝaliyyǝt müşahidǝ olunur, lakin idrakı maraq vǝ motivasiya onun tǝrǝqqisinin ǝsas şǝrtlǝrindǝn biridir vǝ bunun üçün valideynlǝrin üzǝrinǝ böyük iş düşür. Mǝqalǝdǝ uşağın şǝxsiyyǝt kimi formalaşmasında vǝ idrak fǝaliyyǝtinin inkişafında ailǝnin oynadığı rol haqqında mǝlumatlar öz ǝksini tapmış, bunun ǝsasında valideynlǝrǝ kömǝk edǝ bilǝcǝk müǝyyǝn isti­qa­mǝt­lǝr verilmişdir. Burada uşaqların ailǝ mühitindǝ rahat vǝ tǝhlükǝsiz şǝraitdǝ böyümǝsi vǝ bu mühitdǝ fǝa­liy­yǝtin idrak fǝaliyyǝtinǝ müsbǝt tǝsiri, ailǝnin uşağa verǝ bilǝcǝyi mǝnǝvi dǝyǝrlǝr, uşağın inkişaf etdirmǝli olduğu bacarıqlara da toxunulub. Erkǝn yaşlardan başlayaraq uşaqların inkişafı üçün müǝyyǝn inkişaf etdirici oyun­ların vǝ mǝşqlǝrin tǝtbiqi mǝqsǝdǝuyğun hesab olunur, çünki bu yaş dövrü idrak fǝaliyyǝtinin inkişafı üçün ǝn hǝssas dövr hesab olunur. Hǝmçinin burada idraki proseslǝrin erkǝn yaşlarda nǝ dǝrǝcǝdǝ inkişaf etdi­yinǝ diqqǝt yetirilmişdir.

Açar sözlər: erkən yaş, idrakı inkişaf, ailə, uşaq fəallığı, ünsiyyət ,idrak prosesləri, sosial mühit.

Cild 91, №5 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI