Müseyib İlyasov

İNNOVASİYALI TƏHSİL MÜHİTİ MƏKTƏBDƏ TƏLİM MÜVƏFFƏQİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİ AMİLİ KİMİ

Xülasə. Məktəbdə təlim müvəffəqiyyətinin yüksək olması pedaqoji prosesin məhsuldarlığını xarakterizə edən ən başlıca amildir. Təlim müvəffəqiyyətinin yüksək olması isə bir sıra amillərlə şərtlənir ki, bunların da içərisində ən mühüm olanı təhsil ocağında innovasiyalı mühitin olmasıdır.

İnnovasiyalı təhsil mühiti birdən-birə formalaşmır. Bunun üçün ilk növbədə şablon streotiplərdən uzaqlaşaraq pedaqoji prosesə yaradıcı yanaşmaq, onu yaradıcı təşkil etməkdən ibarətdir. Bu baxımdan in­no­va­tiv təhsil mühitin formalaşdırılmasına müəyyən sistem kimi yanaşılmalıdır: ilk növbədə müəllim ha­zır­lı­ğı­nın məzmununda innovasiyaların tətbiqi; təhsil ocaqlarında çalışan müəllimlərin ixtisas və peşə hazırlığının yük­səldilməsi; məktəbin müasir təhsil resursları ilə təmin edilməsi; məktəbin əsl yaradıcılıq emalatxanası ki­mi fəaliyyətinin gücləndirilməsi; idarəetmə və rəhbərlik proseslərinin müasir dünya standartlarına ya­xın­laş­dı­rılması və s. amilləri bu sistemin əsas komponentləri hesab etmək olar.

Açar sözlər: mühit; innovasiya; müəllim hazırlığı; səriştəlilik; yaradıcılıq

 

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI