Mariana Kernerman

MƏDƏNİ-ASUDƏ PROQRAMLARININ TƏŞKİLİNDƏ İVENT-TEXNOLOGİYALARIN PEDAQOJİ İMKANLARI

Xülasə. Məqalədə mədəni-asudə proqramlarının təşkilində ivent texnologiyalarının inteqrasiyasından bəhs edilir. Əsas diqqət bu texnologiyaların pedaqoji potensialına və onların dəyər oriyentasiyalarının for­ma­laş­masında, sosial qarşılıqlı əlaqənin inkişafında və fərdi özünüidentifikasiyanın dəstəklənməsində roluna verilir.

Mədəni-asudə proqramları çərçivəsində ivent-texnologiyalarından istifadə ilə bağlı mövcud ya­naş­ma­lar və konsepsiyalar təhlil edilir. İvent-texnologiyalarının şəxsiyyətin inkişafına, təşkilatların müsbət imicinin for­m­­alaşmasına və əhalinin mədəni fəallığının artırılmasına təsiri də nəzərdən keçirilir. Proqramların müx­tə­lif hədəf qruplarının ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmasının vacibliyini vurğulayaraq, ivent- texnologiyalarının mə­dəni-asudə praktikasına inteqrasiyası üçün tövsiyələr təklif olunur. Məqalə tədqiqatçılar, müəllimlər, təd­bir təşkilatçıları və mədəni-asudə fəaliyyətinin inkişafı ilə maraqlanan hər kəs üçün nəzərdə tutulub.

Açar sözlər: ivent-texnologiyaları, mədəni-asudə proqramları, pedaqoji potensial, sosial qarşılıqlı əlaqə, yaradıcılıq.

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI