Könül Babayeva

KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRDƏ TƏHLİL-TƏRKİB BA­CA­RIQLARININ XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Xülasə. Məqalədə bəhs edilən problеm kiçikyaşlı məktəblilər tərəfindən ingilis dilinin mənim­sə­nil­mə­si­nin psixoloji xüsusiyyətləri ilə bağlıdır. Göstərilir ki, uşaqlığın ikinci dövrü olan kiçikyaşlı məktəbli döv­rün­də uşaqların həyatında yeni və mühüm mərhələ başlayır. Onlar oyun fəaliyyətindən təlim fəaliyyətinə ke­çir­lər. Məktəb həyatı ilə bağlı bir sıra dəyişmələr baş verir. Həmin dəyişmələri kiçikyaşlı məktəblilərin dili mə­nimsəmələrində də görmək mümkündür. Onlar xarici dili maraqla öyrənsələr də bir sıra maneələrlə üzlə­şir­lər. Bu maneələr özünü həm fonetikada, həm sintaksisdə, həm də orfoepiyada göstərir. Məqalədə ki­çik­yaş­lı məktəblilşərin dili mənimsə­mələ­rində yaranan çətinliklərin xarakteri də izah edilir. Qeyd olunur ki, bunun səbəbləri fizioloji və psixoloji amillərlə bağlıdır. Bir sıra uşaqlarda dislaliya və disleksiya əlamətləri özünü gös­tərir. Nitq prob­lemləri olan uşaqlarda bu sahədəki imkаnlаrı ge­niş­lən­dir­məkdən ötrü nitqin prаktik təc­rübədə mənimsənilməsinə üstünlük verilməlidir.

Açar sözlər: kiçikyaşlı məktəblilər, təhlil-tərkib bacarıqları, obrazlı təfəkkür, dilin mənimsənilməsi, mənimsəmə çətinlikləri, fikri fəaliyyət, nitq, fonetika, sintaksis, orfoepiya

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI