Seyfəddin Adil oğlu Cəfərov, Billurə Təvəkkül qızı Hacıyeva, Araz Cavanşir oğlu Qulusoy
UNİVERSİTETİN FİZİKA KURSUNDA
MÜASİR NANOTEXNOLOGİYALARIN TƏDRİSİ BÖLMƏLƏRİNİN METODOLOJİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə. Ali və ixtisaslaşdırılmış peşə təhsilinin mövcud standartları konkret
praktik fəaliyyət növlərinə yönəldilmişdir. Fizika və material elmlərində
müasir biliklərin inkişaf etdirilməsinə aydın ehtiyac var. Məqalə fizika və
nanotexnologiyanın müasir bölmələrinin universitet kursunda təqdim edilməsinin
metodoloji xüsusiyyətlərinə həsr edilmiş və mühüm anlayışların tətbiqi
xüsusiyyətləri işdə ətraflı şəkildə araşdırılmışdır. Eyni zamanda
“Nanotexnologiya” və “nanohissəciklər”, nanomaterialların növləri və aşağı
ölçülü strukturların fizikasında əsas tədqiqat sahələri araşdırılmışdır.
Bundan əlavə, yeni texnologiyalarla bağlı ən çox yayılmış yanlış təsəvvürlərdən
(miflərdən) bəziləri verilmişdir: nanotexnologiyanın banisi haqqında mif, tullantısız
texnologiya haqqında mif, nanomaşınlar haqqında mif, nanorobotlar haqqında mif
və s. Bu gün fizikada müasir cərəyanların metodoloji təqdimatının kifayət qədər
yüksək səviyyədə olmadığına və artan diqqət və öyrənilməsi tələb etdiyinə bizi
inandıran çoxlu arqumentlər verilir. Müasir sənaye, texnologiya, tibb və digər
sahələrdə tətbiq olunan nanotexnologiyanın ən diqqətçəkən tətbiqləri
jurnallarda tapıla bilər. “Nanosənaye”, “nanotexnologiyaları”, “Nano və
mikrosistem texnologiyaları”, “Nanotexnika” və digər tematik dövri nəşrlər.
Nanotexnologiya elm və texnologiyanın yeni perspektivli sahəsidir və böyük kəşflər
bizi gözləyir və çox güman ki, onlar ən gözlənilməz olacaqlar. Elm və texnika
bunu tarixi inkişafın müxtəlif mərhələlərində dəfələrlə nümayiş
etdirmişdir.
Açar sözlər: Nanotexnologiya, fizika, elm və texnika, nanotexnika sanaye
