Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Lalə Akif qızı Məmmədli, Pərvin Cavanşir qızı Əlizadə
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ KONSTİTUSİYASINDAN TƏLİM-TƏRBİYƏ PROSESİNDƏ İSTİFADƏNİN İMKANLARI
Xülasə.
Məqalə
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasında yer alan demokratik prinsipləri,
insan haqlarını və milli dəyərləri təhsil proqramına daxil etməklə təhsil
prosesinin təkmilləşdirilməsi mövzusunu təhlil edir. Onun müddəalarının
şagirdlərə hüquq və vəzifələrini öyrətmək, vətəndaş fəallığını və hüquqi şüuru
inkişaf etdirmək məqsədilə tədrisinin mümkünlüyü qeyd edilir. Konstitusiyanın
müxtəlif fənlərə inteqrasiyası tənqidi təfəkkürə təkan verir və şagirdlərin
idarəetmə və qanunun aliliyi anlayışını gücləndirir. Bundan əlavə, təhsildə
Konstitusiyadan istifadə gələcək vətəndaşlara demokratik cəmiyyətin inkişafına
fəal töhfə vermək, onların dövlət quruculuğu prosesində fəal iştirakını təmin
etmək imkanları yaradır. Məqalədə şagirdlərin sosial və hüquqi
şüurunun formalaşmasında konstitusiya təhsilinin effektivliyini qiymətləndirmək
üçün məzmun təhlili, nümunə tədqiqatları və pedaqoji metodlar əsasında keyfiyyətli
yanaşmadan istifadə edilmişdir.
Açar sözlər: konstitusiya, suverenlik, dövlət rəmzləri, təhsil,
vətəndaşlıq hüququ
