Lalə Məmmədli

Açar sözlər: auditoriyadankənar, auditoriyadankənar iş, tələbələr, fəal, mövqe, fəal mövqe, fəal həyat mövqeyi, fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılması

Lalə Akif qızı Məmmədli

AUDİTORİYADANKƏNAR TƏDBİRLƏR ZAMANI TƏLƏBƏLƏRDƏ FƏAL HƏYAT MÖVQEYİNİN FORMALAŞDIRILMASI

Xülasə. Fəal həyat mövqeyinin tərbiyə olunması prosesi mexaniki proses deyildir. Bu, müəllimin təşkilatçılıq fəaliyyətinin və liderlik keyfiyyətlərinin mühüm cəhətlərindəndir. Hazırda enerjili, ünsiyyətcil, yax- şı nitqə, təşkilatçılıq bacarıqlarına, müstəqilliyə və təşəbbüskarlığa malik mütəxəssislərə tələbat böyükdür. Auditoriyadankənar iş ali təhsil müəssisəsinin fəaliyyətinin əhəmiyyətli elementidir. Auditoriyadankənar tədbirlər təlim prosesində başlayan prosesi davam etdirir və dərinləşdirir, həm də asudə vaxtın maraqlı və maarifləndirici keçməsini imkan verir.

Cild 90, №5 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI