Lalə Məmmədli
Açar sözlər: auditoriyadankənar, auditoriyadankənar iş,
tələbələr, fəal, mövqe, fəal mövqe, fəal həyat
mövqeyi, fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılması
Lalə Akif qızı
Məmmədli
AUDİTORİYADANKƏNAR
TƏDBİRLƏR ZAMANI TƏLƏBƏLƏRDƏ FƏAL HƏYAT MÖVQEYİNİN FORMALAŞDIRILMASI
Xülasə. Fəal həyat mövqeyinin tərbiyə olunması prosesi
mexaniki proses deyildir. Bu, müəllimin təşkilatçılıq fəaliyyətinin və liderlik
keyfiyyətlərinin mühüm cəhətlərindəndir. Hazırda enerjili, ünsiyyətcil, yax- şı nitqə, təşkilatçılıq bacarıqlarına,
müstəqilliyə və təşəbbüskarlığa malik mütəxəssislərə tələbat böyükdür. Auditoriyadankənar iş ali təhsil
müəssisəsinin fəaliyyətinin əhəmiyyətli elementidir. Auditoriyadankənar
tədbirlər təlim prosesində başlayan prosesi davam etdirir və dərinləşdirir, həm
də asudə vaxtın maraqlı və maarifləndirici keçməsini imkan verir.