Li Yixuan

DAYAQ-HƏRƏKƏT SİSTEMİ QÜSURLU UŞAQLAR ÜÇÜN İNKLÜZİV SİNİFLƏRDƏ TƏLİM ŞƏRAİTİNİN YARADILMASI

Xülasə. Məqalə dayaq-hərəkət sistemi pozğunluğu (MSD) olan uşaqlar, o cümlədən serebral iflic (SP) və onurğa əyriliyi olan uşaqlar üçün inklüziv siniflərdə təlim şəraitinin yaradılmasına həsr olunub. İnklüziv təh­silin əsas prinsipləri, eləcə də təhsil prosesinin uyğunlaşdırılmasında məktəb psixoloqlarının və müəl­lim­lə­rinin rolu nəzərdən keçirilir. Məqalədə sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təlim prosesini asan­laş­dır­maq üçün istifadə edilə bilən pedaqoji üsul və vasitələrdən bəhs edilir. Uşaqların məktəb mühitinə uğurlu in­teq­rasiyasında əsas rol oynayan psixoloji yardımın və sosial adaptasiya metodlarının əhəmiyyətinə xüsusi diq­qət yetirilir. Müasir texnologiyalar və onların əlilliyi olan uşaqların öyrədilməsi üçün istifadəsi də nə­zər­dən keçirilir.

Açar sözlər: inklüziv təhsil, inkişaf qüsurlu uşaqlar, serebral iflic, skolioz, məktəb psixoloqu, pedaqoji metodlar, adaptasiya, texnologiyalar.

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI