Li Yixuan
DAYAQ-HƏRƏKƏT SİSTEMİ QÜSURLU UŞAQLAR ÜÇÜN İNKLÜZİV SİNİFLƏRDƏ TƏLİM ŞƏRAİTİNİN YARADILMASI
Xülasə. Məqalə dayaq-hərəkət sistemi
pozğunluğu (MSD) olan uşaqlar, o cümlədən serebral iflic (SP) və onurğa əyriliyi
olan uşaqlar üçün inklüziv siniflərdə təlim şəraitinin yaradılmasına həsr
olunub. İnklüziv təhsilin əsas prinsipləri, eləcə də təhsil prosesinin
uyğunlaşdırılmasında məktəb psixoloqlarının və müəllimlərinin rolu nəzərdən
keçirilir. Məqalədə sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təlim prosesini asanlaşdırmaq
üçün istifadə edilə bilən pedaqoji üsul və vasitələrdən bəhs edilir. Uşaqların
məktəb mühitinə uğurlu inteqrasiyasında əsas rol oynayan psixoloji yardımın və
sosial adaptasiya metodlarının əhəmiyyətinə xüsusi diqqət yetirilir. Müasir
texnologiyalar və onların əlilliyi olan uşaqların öyrədilməsi üçün istifadəsi də
nəzərdən keçirilir.
Açar
sözlər: inklüziv təhsil, inkişaf qüsurlu uşaqlar, serebral
iflic, skolioz, məktəb psixoloqu, pedaqoji metodlar, adaptasiya,
texnologiyalar.
