Xanım Hacıyeva
Açar sözlər: məktəb rəhbərliyi, idarəetmə, planlaşdırma, proqnozlaşdırılma, valideyn, şagird, pedaqoji
şura.
Xanım Məmmədrasul qızı Hacıyeva
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNİN SƏMƏRƏLİ İDARƏEDİLMƏSİNİN ƏSASLAR
Xülasə. Məktəb işinin düşünülmüş planlaşdırılması onun
rasional fəaliyyətinin mühüm şərtidir. Bu, işçilərinin
diaqnostik sorğusunun nəticələrinin dərin təhlili əsasında həyata keçirilir.
Məktəbin işini planlaş- dırarkən
aşağıdakı prinsipləri rəhbər tutmaq lazımdır: elmi yanaşma (ictimai inkişaf
qanunlarına, müasir elmin məlumatlarına, əməyin elmi təşkilinə tələblərə,
qabaqcıl pedaqoji təcrübəyə) məqsədyönlülük və perspektivlik. (əldə olunanların
təhlili, yaradıcılıq, problemlərin həlli yollarının müəyyən edilməsi);
ardıcıllıq (uzunmüddətli və cari
planlaşdırma arasında əlaqə, təhsilin idarə edilməsinin bütün səviyyələrində
planların əlaqələndirilməsi);
fəaliyyətlərdə davamlılıq və ardıcıllıq (nailiyyətlər və çatışmazlıqlar nəzərə
alınmaqla); spesifiklik (cari
məsələlərin müəyyən edilməsi); son tarixlərin müəyyən edilməsi və sistemə
nəzarətin proqnozlaşdırılması; demokratikləşmə və aşkarlıq (planlaşdırılan
tədbirlərin planlaşdırılması, müzakirəsi və kollektiv təsdiqinə bütün pedaqoji kollektivin,
valideynlərin və dövlət orqanlarının cəlb edilməsi); davamlılıq (uzunmüddətli və əməliyyat
planlaşdırmasının birləşməsi); planlaşdırma və icranın vəhdəti; planlaşdırılan hədəflərin reallığı; səmərəlilik və optimallıq.