Xanım Hacıyeva

Açar sözlər: məktəb rəhbərliyi, idarəetmə, planlaşdırma, proqnozlaşdırılma, valideyn, şagird, pedaqoji şura.

Xanım Məmmədrasul qızı Hacıyeva

ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNİN SƏMƏRƏLİ İDARƏEDİLMƏSİNİN ƏSASLAR

Xülasə. Məktəb işinin düşünülmüş planlaşdırılması onun rasional fəaliyyətinin mühüm şərtidir. Bu, işçilərinin diaqnostik sorğusunun nəticələrinin dərin təhlili əsasında həyata keçirilir. Məktəbin işini planlaş- dırarkən aşağıdakı prinsipləri rəhbər tutmaq lazımdır: elmi yanaşma (ictimai inkişaf qanunlarına, müasir elmin məlumatlarına, əməyin elmi təşkilinə tələblərə, qabaqcıl pedaqoji təcrübəyə) məqsədyönlülük və perspektivlik. (əldə olunanların təhlili, yaradıcılıq, problemlərin həlli yollarının müəyyən edilməsi); ardıcıllıq (uzunmüddətli və cari planlaşdırma arasında əlaqə, təhsilin idarə edilməsinin bütün səviyyələrində planların əlaqələndirilməsi); fəaliyyətlərdə davamlılıq və ardıcıllıq (nailiyyətlər və çatışmazlıqlar nəzərə alınmaqla); spesifiklik (cari məsələlərin müəyyən edilməsi); son tarixlərin müəyyən edilməsi və sistemə nəzarətin proqnozlaşdırılması; demokratikləşmə və aşkarlıq (planlaşdırılan tədbirlərin planlaşdırılması, müzakirəsi və kollektiv təsdiqinə bütün pedaqoji kollektivin, valideynlərin və dövlət orqanlarının cəlb edilməsi); davamlılıq (uzunmüddətli və əməliyyat planlaşdırmasının birləşməsi); planlaşdırma və icranın vəhdəti; planlaşdırılan hədəflərin reallığı; səmərəlilik və optimallıq.

Cild 90, №5 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI