Səfər Raziyev, Gülzar Quliyeva, Sənubər Məmmədova
Açar sözlər: innovasiya, inteqrasiya, təlim metodları,
fotosintez, xloroplast
Səfər Əmin oğlu Raziyev, Gülzar Nizam qızı
Quliyeva, Sənubər Vüqar qızı Məmmədova FOTOSİNTEZ PROSESİNİN
FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA İLƏ ÖYRƏDİLMƏSİ TƏCRÜBƏSİNDƏN
Xülasə. Məqalədə fotosintez prosesinin fizika,
kimya, biologiya və digər fənlərin inteqrasiyası və innovasiyalar kontekstində
öyrədilməsi təcrübəsi araşdırılmışdır. Göstərilmişdir ki, fotosintezin fiziki,
kimyəvi, bioloji mərhələlərinin olması onun tədris prosesində bu və digər fənlərin
inteqrativ şəkildə tətbiqini və öyrənilməsini zəruri edir. Çünki inteqrasiyanın
vəzifəsi təkcə fənlərin qarşılıqlı əlaqəsinin olduğunu göstərmək deyil, burada,
həmçinin ətraf aləmin bütövlüyü haqqında öyrənənlərdə təsəvvür yaratmaq əsas məsələlərdən
biridir.