Səfər Raziyev, Gülzar Quliyeva, Sənubər Məmmədova

Açar sözlər: innovasiya, inteqrasiya, təlim metodları, fotosintez, xloroplast

Səfər Əmin oğlu Raziyev, Gülzar Nizam qızı Quliyeva, Sənubər Vüqar qızı Məmmədova FOTOSİNTEZ PROSESİNİN FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA İ ÖYRƏDİLMƏSİ TƏCRÜBƏSİNDƏN

Xülasə. Məqalədə fotosintez prosesinin fizika, kimya, biologiya və digər fənlərin inteqrasiyası və innovasiyalar kontekstində öyrədilməsi təcrübəsi araşdırılmışdır. Göstərilmişdir ki, fotosintezin fiziki, kimyəvi, bioloji mərhələlərinin olması onun tədris prosesində bu və digər fənlərin inteqrativ şəkildə tətbiqini və öyrənilməsini zəruri edir. Çünki inteqrasiyanın vəzifəsi təkcə fənlərin qarşılıqlı əlaqəsinin olduğunu göstərmək deyil, burada, həmçinin ətraf aləmin bütövlüyü haqqında öyrənənlərdə təsəvvür yaratmaq əsas məsələlərdən biridir.

Cild 90, №2 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI