Səidə Abdullayeva, Vüsalə Soltanova
Açar sözlər: idrak, öyrənmə, fəaliyyət, məktəbəqədər
yaş dövrü, təlim, motiv
Səidə Atəş qızı Abdullayeva, Vüsalə Elşad qızı Soltanova
İDRAK PROSESİ ÖYRƏNMƏNİN ƏSASI KİMİ
Xülasə. Bu məqalədə öyrənmənin əsası olan idrak
prosesinin mahiyyəti geniş şəkildə öz əksini tapmışdır. Eyni zamanda idrak
prosesinin tərkib hissələri, inkişafını təmin edən təlim vasitələri yer
almışdır.
Bundan əlavə, məktəbəqədər yaşlı uşaqların
öyrənmə prosesi, öyrənməni hərəkətə gətirən motiv, eləcə də müxtəlif hərəkətverici
qüvvələr qeyd olunmuşdur. Öyrənmə prosesində tərbiyəçi müəllimin peşəkarlığı və
səriştəliliyi araşdırılmışdır.