Rasim Abdurazaqov, Gülzar Hüseynova
Açar sözlər: virtual praktik iş, modelləşdirmə, elektrik dövrəsi, ardıcıl
birləşdirmə, qiymətləndirmə
Rasim Rəşid oğlu
Abdurazaqov, Gülzar Vidadi qızı Hüseynova
VIII SINIFDƏ “NAQİLLƏRIN
ARDICIL BİRLƏŞDİRİLMƏSİ”
VIRTUAL PRAKTIK IŞ
DƏRSININ MODELLƏŞDİRİLMƏSİ
Xülasə. Məqalədə ümumi orta təhsil səviyyəsinin VIII siniflərində fizika
təliminin interaktiv pedaqoji texnologiyalarından biri kimi virtual praktik
işlərin (laboratoriya işlərinin) icra mexanizmi şərh edilir. Bu məqsədlə
―Fizikadan multimedia‖ elektron tədris resursundan istifadə edilmişdir. Həmin
resursda verilən virtual Macromedia Flash animasiya proqramında hazırlanmışdır.
Modellərdə yüksək səviyyədə interaktivlik, təlim səhnəsinin obyektləri ilə
kvazireal istifadəçi hərəkətlərinin dinamikliyi təmin edilmişdir. Şagirdlərin
virtual mühitdə müstəqil fəaliyyəti üçün statik təlimatlarla yanaşı, idarə
olunan dinamik modullar təqdim olunmuşdur. Virtual praktik işlər fizikadan
illik tematik planda icrası nəzərdə tutulan laboratoriya dərslərinin uğurlu təşkili
üçün faydalı əlavədir. Belə işlər maksimum aydınlığı, fiziki eksperimentlər
üçün real avadanlıqların dəqiq modelləşdirilməsini təmin edir. Nümunə olaraq
VIII sinifdə ―Naqillərin ardıcıl birləşdirilməsi‖ virtual praktik iş dərsinin
modelləşdirilməsi ardıcıllığına baxılır.