Aynur Qasımova
Açar sözlər: təhsilin məzmunu, müəllim, mühazirə, tələbə, müstəqil iş
Aynur Yasin qızı
Qasımova
ALİ PEDAQOJİ MƏKTƏBLƏRDƏ
TƏHSİLİN MƏZMUNUNUN
REALLAŞDIRILMASINDA
MÜHAZİRƏNİN ROLU
Xülasə. Pedaqoji ədəbiyyatda mühazirə həm təlimin təşkili forması, həm də
metod kimi təqdim edilir. Bu da təbiidir, çünki ali məktəblərdə mühazirə həm
təlimin təşkili forması, həm də metod kimi çıxış edir. Müasir dövrdə belə fikir
də formalaşıb ki, mühazirə tələbələri passivləşdirir, onlar mühazirəçinin
verdiyi informasiyalara tənqidi münasibət bildirmir, biliklərin müstəqil olaraq
əldə edilməsinə, mənimsənilməsinə meyl göstərmirlər. Məqalədə müasir
mühazirələrin ənənəvi mühazirələrdən fərqli cəhətləri araşdırılır: 1) gələcəyin
müəllimində mühazirəyə daxili tələbat və ehtiyac formalaşdırılmalıdır; 2)
mühazirə təhsilalanların daxili potensialının reallaşdırılmasına kömək etməklə
onların iş qabiliyyətini yüksəltməli, yaradıcı və tənqidi təfəkkürünü inkişaf
etdirməlidir; 3) mühazirədə slaydlardan istifadə etməklə emosional təqdimat,
şərh edilən fikirlərin aydın və dəqiqliyi, nəticələrin elmiliyi gözlənilməli,
müəllimlər zəngin metodlar arsenalından səmərəli istifadə etməlidirlər; 4)
mühazirə tələbələrin hiss və emosiyalarına təsir etməklə onları təqlid etməyə
yox, elmi axtarışlara təhrik etməlidir.