Amil Dadaşov
Açar sözlər: mühəndislik, hərbi, təlim,
təhsil, tədris
Amil Seydəmir oğlu Dadaşov
HƏRBİ İNSTİTUTDA MÜHƏNDİS HAZIRLIĞININ DİDAKTİK LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİ VƏZİYYƏTİNİN TƏHLİLİ
Xülasə. Hərbi
institutlarda mühəndislik təhsili tələbələri hərbi sektorda mürəkkəb problemləri
həll etməyə hazırlamaqda kömək edir. Mühəndislik üzrə təlim proqramlarının
effektivliyi təlimin tədris planını, tədris metodologiyasını və nəticələrini
əhatə edən didaktik dizaynın keyfiyyətindən asılıdır. Məqalə hərbi
institutlarda mühəndislik hazırlığında didaktik dizaynın vəziyyətini təhlil
etmək, onun güclü, zəif tərəflərini və təkmilləşdirilməsi üçün potensial
sahələri araşdırmaq məqsədi daşıyır. Kurikulumun strukturu, pedaqoji yanaşmalar
və tələbələrin əldə etdiyi
nəticələrin əsas aspektlərini araşdırmaqla bu təhlil hərbi kontekstdə mü- həndislik təhsilinin hazırkı
vəziyyətini işıqlandıracaqdır.