Somayyeh Soysal, Tural Mahmudov
MƏKTƏB İDARƏÇİLƏRİNİN
EFFEKTİV LİDERLİK ÇƏRÇİVƏSİNDƏ ƏSAS XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə. Bu araşdırmada
müəllimlərin məktəb rəhbərlərinin effektiv liderlik davranışlarını necə qiymətləndirdiyi
və bu fikirlərlə müəllimlərin cinsi, təhsil səviyyəsi və peşə təcrübəsi
arasında əlaqə araşdırılmışdır.
Tədqiqatda kəmiyyət metodlarından istifadə edilmiş,
sorğuda 852 müəllim iştirak etmişdir.
Anketlər vasitəsilə toplanmış məlumatlar SPSS
proqramında təhlil edilmişdir. Nəticələr müəllimlərin məktəb
rəhbərlərinin yüksək səviyyədə effektiv liderlik davranışları nümayiş
etdirdiyinə inandıqlarını göstərir. Araşdırmanın nəticəsində belə qənaətə gəlinmişdir ki, müəllimlərin məktəb
direktorlarının effektiv liderlik davranışları haqqında fikirləri onların
cinsinə və təhsil səviyyəsinə görə fərqlənməsə də, daha az peşəkar təcrübəsi
olan müəllimlər məktəb direktorlarının effektiv liderlik davranışlarını daha
müsbət qəbul edirlər.
Açar sözlər: müəllim, məktəb rəhbəri, təhsil, effektiv liderlik, peşəkar təcrübə.