Səadət Ələkbərova
Açar sözlər: Diqqət Defisitliyi və Hiperaktivlik
Sindromu (DDHS), diqqətsizlik, hiperaktivlik, impulsivlik, akademik performans,
valideynlik problemləri
Səadət Nəsrəddin qızı Ələkbərova
DİQQƏT
ƏSKİKLİYİ VƏ HİPERAKTİVLİK SİNDROMLU UŞAQLAR VƏ ONLARIN VALİDEYNLƏRİNİN
PROBLEMLƏRİ
Xülasə. Diqqət Defisitliyi və Hiperaktivlik
Sindromu (DDHS) davamlı diqqətsizlik, hiperaktivlik və impulsivlik nümunələri
ilə xarakterizə olunan neyroinkişaf pozulmasıdır. Bu məqalə DDHS olan uşaqların
və onların valideynlərinin qarşılaşdıqları çoxşaxəli çətinliklərdən bəhs edir.
DDHS olan uşaqlar daha çox akademik performans, sosial qarşılıqlı əlaqə və
emosional tənzimləmə ilə mübarizə aparırlar. Diqqətsizlik onların diqqətini
tapşırıqlara yönəltməsini çətinləşdirir, nəticədə akademik müvəffəqiyyətsizlik
və məyusluq yaranır. Hiperaktivlik və impulsivlik sosial problemləri daha da
mürəkkəbləşdirir, həmyaşıdların çətinlikləri- nə və gərgin münasibətlərə səbəb
olur. Bu çətinliklər onların özünə inamını aşağı sala və ümumi inkişafına mane
ola bilər. DDHS-nin mürəkkəbliklərini başa düşmək, uşaqların və onların
valideynlərinin üzləşdiyi problemlərin həlli, təsirə məruz qalmış fərdlərin və
onların ailələrinin həyat keyfiyyətini yaxşılaşdıra biləcək hərtərəfli
strategiyaların hazırlanması üçün çox vacibdir.