Səadət Ələkbərova

Açar sözlər: Diqqət Defisitliyi və Hiperaktivlik Sindromu (DDHS), diqqətsizlik, hiperaktivlik, impulsivlik, akademik performans, valideynlik problemləri

Səadət Nəsrəddin qızı Ələkbərova

DİQQƏT ƏSKİKLİYİ VƏ HİPERAKTİVLİK SİNDROMLU UŞAQLAR VƏ ONLARIN VALİDEYNLƏRİNİN PROBLEMLƏRİ

Xülasə. Diqqət Defisitliyi və Hiperaktivlik Sindromu (DDHS) davamlı diqqətsizlik, hiperaktivlik və impulsivlik nümunələri ilə xarakterizə olunan neyroinkişaf pozulmasıdır. Bu məqalə DDHS olan uşaqların və onların valideynlərinin qarşılaşdıqları çoxşaxəli çətinliklərdən bəhs edir. DDHS olan uşaqlar daha çox akademik performans, sosial qarşılıqlı əlaqə və emosional tənzimləmə ilə mübarizə aparırlar. Diqqətsizlik onların diqqətini tapşırıqlara yönəltməsini çətinləşdirir, nəticədə akademik müvəffəqiyyətsizlik və məyusluq yaranır. Hiperaktivlik və impulsivlik sosial problemləri daha da mürəkkəbləşdirir, həmyaşıdların çətinlikləri- nə və gərgin münasibətlərə səbəb olur. Bu çətinliklər onların özünə inamını aşağı sala və ümumi inkişafına mane ola bilər. DDHS-nin mürəkkəbliklərini başa düşmək, uşaqların və onların valideynlərinin üzləşdiyi problemlərin həlli, təsirə məruz qalmış fərdlərin və onların ailələrinin həyat keyfiyyətini yaxşılaşdıra biləcək hərtərəfli strategiyaların hazırlanması üçün çox vacibdir.

Cild 90, №6 2023

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI