Nigar Muradova

REPETİTORLUĞUN TƏNZİMLƏNMƏSİ ÜZRƏ XARİCİ TƏCRÜBƏNİN PEDAQOJİ EKSPERTİZASI

Xülasə. Məqalədə xaricdə təhsildə repetitorluğun dövlət tənzimlənməsi məsələsi araşdırılır. Bu isti­qa­mət­də inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələrin beynəlxalq təcrübəsindən materiallar nümayiş etdirilir. Pe­daqoji ekspertiza nöqteyi-nəzərindən təhsildə repetitorluğun xarici müxtəlif dövlət tənzimlənməsi sferası təh­lil edilir. Yerli təhsildə repetitorluğun reallıqları ilə müqayisədə repetitorluğun tənzimlənməsi üzrə xarici təc­rübə Azərbaycanda repetitorluğun dövlət tənzimlənməsinin parametrlərini müəyyən etməyə kömək edir.

Açar sözləri: repetitorluğun tənzimlənməsi, dövlətlərin yanaşmaları, xarici təcrübə, inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələr, pedaqoji ekspertiza.

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI