Xoşqədəm İbrahimova, İranə Dadaşova
BİOLOGİYANIN
TƏDRİSİNDƏ SİTUASİYA MƏSƏLƏLƏRİNİN HƏLLİ TEXNOLOGİYASI PROSESİNDƏ FƏNLƏRARASI
İNTEQRASİYANIN İMKANLARI
Xülasə. Biologiyanın tədrisində
situasiya məsələlərinin tətbiqi prosesində təlim prosesi təkmilləşir. Situasiya
məsələlərinin həlli texnologiyasının tətbiqi prosesində fənlərarası
inteqrasiyanın köməyi ilə şagirdlər biliklər arasında qarşılıqlı əlaqəni
yaradır və gələcəkdə onlardan istifadə edə bilir. Tədris prosesində bir və ya
iki fənn üzrə biliklərin inteqrasiyası kifayət etmir, bu zaman mövzu ilə əlaqədar
situasiya məsələlərinin həlli nəticəsində müxtəlif fənlərə aid edilən bilik və
bacarıqları formalaşdırmaq mümkündür. Beləliklə, fənlərarası inteqrasiya
qarşılıqlı əlaqəni və asılılığı dərinləşdirir.
Açar sözlər: situasiya
məsələləri, təlim texnologiyaları, kurikulum, biologiya dərsləri, fənlərarası və
fəndaxili inteqrasiya, bilik, bacarıq və vərdişlər