Xoşqədəm İbrahimova, İranə Dadaşova

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ SİTUASİYA MƏSƏLƏLƏRİNİN HƏLLİ TEXNOLOGİYASI PROSESİNDƏ FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYANIN İMKANLARI

Xülasə. Biologiyanın tədrisində situasiya məsələlərinin tətbiqi prosesində təlim prosesi təkmilləşir. Situa­siya məsələlərinin həlli texnologiyasının tətbiqi prosesində fənlərarası inteqrasiyanın köməyi ilə şa­gird­lər biliklər arasında qarşılıqlı əlaqəni yaradır və gələcəkdə onlardan istifadə edə bilir. Tədris prosesində bir və ya iki fənn üzrə biliklərin inteqrasiyası kifayət etmir, bu zaman mövzu ilə əlaqədar situasiya məsələlərinin həl­li nəticəsində müxtəlif fənlərə aid edilən bilik və bacarıqları formalaşdırmaq mümkündür. Beləliklə, fən­lər­arası inteqrasiya qarşılıqlı əlaqəni və asılılığı dərinləşdirir.

Açar sözlər: situasiya məsələləri, təlim texnologiyaları, kurikulum, biologiya dərsləri, fənlərarası və fəndaxili inteqrasiya, bilik, bacarıq və vərdişlər

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI