Şərafət Baxışova

KAMİL İNSAN FORMALAŞDIRMAQ TƏHSİLİN ANA XƏTTİDİR

Xülasə. Məqalədə göstərilir ki, məktəbəqədər təhsildə əsas dəyər uşaqdır. Mək­­tə­­bəqədər yaş dövrü isə təkcə məktəb həyatına hazırlıq mərhələsi deyil, eyni zamanda insan həyatının ən məsuliyyətli, ən mühüm yaş dövrüdür ki, bu dövrdə insanda bütün mənəvi dəyərlərin təməli qoyulur.

Məlumdur ki, əxlaqi və mənəvi key­­­fiy­yətlərin əsası erkən yaş dövründən qo­yul­malıdır. Çünki yeni dün­yanın gələcəyi böyü­mək­də olan nəslin mə­nəvi-əxlaqi key­­fiy­yət­­lərə necə yiyələnmə­sindən asılıdır. Məhz bu baxımdan da bu gün insan amili qlo­balla­şan dünyamızda getdikcə daha mühüm əhə­miyyət kəsb edir. Fiziki və mənə­vi cəhət­dən sağlam, mədəni və intellektual səviyyəsi yüksək olan vətən­daşlara ma­lik ölkə dünyanın ən zəngin ölkəsi hesab olu­nması hamımıza məlum­­dur.

Açar sözlər: Kamil insan amili, əxlaqi və mənəvi key­­­fiy­yətlər, erkən yaş dövrü, intellektual səviyyə, pedaqoji prinsiplər, tərbiyədə mükəmməl, bitkin nəzəri kon­sep­si­ya

Cild 91, №5 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI