Şəlalə Seyidova
İBTİDAİ
SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN ÖYRƏNMƏ MOTİVASİYASININ ARTIRILMASINDA KOMPÜTER
TEXNOLOGİYALARININ ROLU
Xülasə. Məqalədə
kiçik yaşlı məktəblilərin öyrənmə motivasiyasını inkişaf etdirmək üçün müasir
kompüter texnologiyalarından istifadə problemi müzakirə olunur. Bu istiqamət təhsilin
inkişafında ən perspektivli istiqamətlərdən biri hesab olunur. İKT-dən istifadə
olunan dərslər ibtidai siniflərdə xüsusilə aktualdır. 1-4-cü sinif şagirdləri
əyani-əməli təfəkkürə malikdirlər, ona görə də onların öyrənmələrini mümkün qədər
yüksək keyfiyyətli illüstrativ materiallardan istifadə etməklə qurmaq çox
vacibdir. Bu, təkcə görmə deyil, həm də qavrayış prosesində eşitmə, duyğular və
təxəyyülləri əhatə edir. Məlumdur ki, ibtidai təhsilin qarşısında duran əsas
vəzifə şagirdi təhsilini davam etdirmək üçün yetişdirmək və həyata
hazırlamaqdır. Belə ki, ibtidai siniflərdə təlim prosesində istifadə olunan
informasiya texnologiyaları şagirdlərin təxəyyül və qavrayışlarının formalaşmasına
şərait yaradır, dərslərin daha dolğun və məzmunlu mənimsənilməsinə şərait yaradır.
Dərslərin daha maraqlı təşkilinə də şərait yaranmaqla şagirdlərdə təlim
motivasiyasının artmasına da səbəb olur.
Açar sözlər: motivasiya, kompüter
texnologiyası, məktəbli, ibtidai sinif, təhsil, motivlər, uğur, motivlərin
iyerarxiyası.