Maya Qasımova
ŞAGİRDLƏRİN ORFOEPİK VƏ
ORFOQRAFİK VƏRDİŞLƏRİNİN FORMALAŞDIRILMASI ÜZRƏ İŞİN TƏŞKİLİNDƏ SON NƏŞR I
SİNİF AZƏRBAYCAN DİLİ DƏRSLİYİNİN İMKANLARI
Xülasə. Məqalədə ibtidai sinif şagirdlərinin
orfoepik-orfoqrafik vərdişlərinin formalaşdırlması baxımından son nəşr 1-ci
sinif Azərbaycan dili dərsliyinin imkanları təhlil olunur. Qeyd olunur ki,
müasir dövrdə ana dilinin tədrisi qarşıya şagirdlərdə bir sıra nitq,
linqvistik və kommunikativ kompetensiyaların formalaşdırılmasını
məqsəd qoyur. Bu kompetensiyalar ünsiyyət prosesində digər normalarla yanaşı, orfoepik-orfoqrafik
normaların gözlənilməsini də tələb edir. Bu səbəbdən, təhsilin ilk pillələrindən
başlayaraq, şagirdlərin orfoepik-orfoqrafik vərdişlərinin formalaşdırılmasının
zəruriliyi vurğulanır. Məqalədə problem baxımından 1-ci sinif dərsliyinin
imkanları araşdırılmaqla yanaşı, bu sahədə ibtidai sinif müəllimlərinə kömək
məqsədilə konkret iş növləri təklif olunur.
Açar
sözlər: ibtidai sinif şagirdləri,
1-ci sinif Azərbaycan dili dərsliyi, ədəbi dil normaları, orfoepik bacarıqlar,
orfoqrafik bacarıqlar.