Elnurə Səfərova, Zərifə İsmayılova
BİOLOGİYA DƏRSLİKLƏRİNƏ
DİFERENSİAL YANAŞMANIN TƏTBİQİNDƏ YARADICILIĞA YÖNƏLMİŞ METODLARDAN İSTİFADƏ
Xülasə. Şagirdlərlə
istər fərdi işləyərkən, istərsə də cütlərlə və kollektivlə işləyərkən dərslikdən
istifadənin əhəmiyyəti vacibdir. Bu zaman diferensial yanaşma və yaradıcı metodların
tətbiqi əhəmiyyətlidir. Həmçinin dərsliklə işləyən zaman zəif oxuyan və
istedadlı şagirdlər üçün perspektivli istiqamətlər nəzərə alınmalıdır. Biologiyanın
tədrisi zamanı şagirdlərin biologiyanı və ya digər fənləri öyrənməyə marağının
artması dərslikdə öyrəndiyi materialın yeniliyindən və əlçatan olmasından
asılıdır. Məsələn zəif oxuyan şagirdlər üçün dərs materialının həcminin
azaldılması, dərsliklərdəki verilmiş tapşırıqların çətinlik dərəcəsinin minimuma
endirilməsi onların dərsdə fəal iştirakına, biologiya fənninə dair bilik,
sosial – mədəni bacarıq və inkişafına səbəb olur.
Biologiya
dərsliklərindən istifadə edərək yaradıcılığa yönəlmiş tapşırıqların verilməsi
zamanı zəif göstəricisi olan hər bir şagirdin mövzunu öyrənməyə marağı artır, biologiyanı
yavaş-yavaş, mərhələlərə uyğun olaraq mənimsəyir.
Açar sözlər: biologiya, dərslik, diferensial, metod, yaradıcı