Püstəxanım Balayeva

MƏKTƏBLİLƏRDƏ GENDERLƏ BAĞLI DƏYƏRLƏRİN FORMALAŞDIRILMASI İSTİQAMƏTLƏRİ

Xülasə. Elmi məqalədə ilkin olaraq gender anlayışının mahiyyətinə və yaranma tarixinə aydınlıq gə­ti­ri­lib. Daha sonra isə gender identikliyi, gender stereotipləri, gender rolu və digər dəyərlərinin məzmunu açı­lıb. Cəmiyyətdə gender bərabərliyinin yaradılmasında müsbət qüvvə ola bilən gender təhsilinin əhəmiyyəti vur­ğulanıb. Gələcək müəllimlərin universitetdə təhsil aldıqları müddətdə məktəblilərdə gender təhsilinə ha­zırlığının və bu hazırlığın tərkib hissəsi kimi müəllimlərin gender səriştəsinin inkişaf etdirilməsinin zəruriliyi gös­tərilib. Məktəblilərdə genderlə bağlı dəyərlərin formalaşdırılması istiqamətləri göstərilib.

Açar sözlər: gender, məktəb, təhsil, şagirdlər, dəyər

Cild 91, №5 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI