Reyhan Hacızadə

İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN EKOLOJI TƏRBİYƏSİNDƏ COP29 TƏDBİRİ MOTİVASİYA VASİTƏSİ KİMİ

Xülasə: Məqalədə COP29 tədbirinin ölkəmizdə keçrilməsini zəruri edən şərtləri verilmişdir. Eyni za­man­da, COP29 tədbirinin siyasi əhəmiyyəti, elmi-praktik əhəmiyyəti, Azərbaycanı dünyaya daha yaxından tanı­dan iqtisadi göstəricilər qeyd olunmuşdur. Tədbirin ibtidai sinif şagirdlərinin ekoloji mədəniyyətinin for­ma­laşdırılmasında, onlarda problemin həllinə yönələn motivasiyasının yaradılmasında rolu göstərilmişdir.

Açar sözlər: COP29, ekologiya, şagird, motivasiya, yaşıl təbiət, tərbiyə, mədəniyyət

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI