Reyhan Hacızadə
İBTİDAİ
SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN EKOLOJI TƏRBİYƏSİNDƏ COP29 TƏDBİRİ MOTİVASİYA VASİTƏSİ KİMİ
Xülasə: Məqalədə COP29 tədbirinin ölkəmizdə keçrilməsini zəruri
edən şərtləri verilmişdir. Eyni zamanda, COP29 tədbirinin siyasi əhəmiyyəti, elmi-praktik
əhəmiyyəti, Azərbaycanı dünyaya daha yaxından tanıdan iqtisadi göstəricilər
qeyd olunmuşdur. Tədbirin ibtidai sinif şagirdlərinin ekoloji mədəniyyətinin
formalaşdırılmasında, onlarda problemin həllinə yönələn motivasiyasının
yaradılmasında rolu göstərilmişdir.
Açar sözlər: COP29, ekologiya, şagird, motivasiya, yaşıl təbiət, tərbiyə, mədəniyyət