Sevinc Vəliyeva
MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRDƏ TƏBİƏTƏ QAYĞIKEŞ MÜNASİBƏTİN FORMALAŞDIRILMASININ İMKANLARI VƏ YOLLARI
Xülasə. Təhsil
müəssisələrində ayrı-ayrı fənlərin tədrisi prosesində, sinifdənxaric və məktəbdənkənar
tədbirlər zamanı şagirdlərin, o cümlədən kiçikyaşlı məktəblilərin ekoloji
tərbiyəsi, onlarda ətraf mühitə, təbiətin flora və faunasına qayğıkeş
münasibətin formalaşdırılması ilə bağlı sistemli, məqsədyönlü işlər həyata
keçirilir. Bu məqsədlə ibtidai siniflərdə müəllimlər Azərbaycan dili, həyat
bilgisi, təsviri incəsənət, musiqi və başqa fənlərin təhsilləndirici,
tərbiyələndirici və inkişafetdirici imkanlarından faydalanırlar.
Böyüyən nəsildə ölkəmizin bitki və heyvanat aləmə
qayğı ilə yanaşmaq, onu mühafizə etmək ekoloji mədəniyyətin, ekoloji tərbiyə
üzrə aparılan işlərinin ayrılmaz tərkib hissələrindəndir.
Açar sözlər: musiqi
dərsləri, flora, fauna, Azərbaycanın flora və faunası, flora və faunaya
qayğıkeş münasibət