Kəmalə Quliyeva

MÜƏLLİMİN PEDAQOJİ MƏDƏNİYYƏTİ

Xülasə. Dəyəryönlü təhsilin xüsusi önəm kəsb etdiyi hazırkı şəraitdə şagirdlərdə zehni, əxlaqi, fiziki, este­tik, ekoloji, iqtisadi və hüquq mədəniyyətinin formalaşdırılması başlıca vəzifə kimi qarşıda durur. M­ə­də­niyyət isə ən böyük dəyər hesab edildiyindən müəllimin özünün də pedaqoji mədəniyyətə yiyələnməsi, onun komponentlərinə tam mənasında sahib olması zəruridir.

Müəllimin pedaqoji mədəniyyəti onun peşəkar keyfiyyətləri arasında aparıcı yer tutur. Onun başlıca kom­ponentlərinə akseoloji, texnoloji, evristik və şəxsi komponentlər daxildir. Müəllimin nitq, davranış və estetik mədəniyyəti də onun peşəkarlığının və səriştəliyinin başlıca göstəriciləri hesab edilir.

Açar sözlər: pedaqoji mədəniyyət, mükəmməl nitq, davranış mədəniyyəti, estetik mədəniyyət

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI