Əliyənnağı Məhərrəmov, Aygül Mürsəlova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ TƏLİM VƏZİFƏLƏRİNİN
VƏHDƏTDƏ ÖYRƏNİLMƏSİ, BU İSTİQAMƏTDƏ ELMİ-METODİK ƏDƏBİYYATIN TƏHLİLİ
Xülasə. Məqalədə ümumtəhsil məktəblərində
biologiya dərslərində təlim vəzifələrinin vəhdətdə öyrənilməsi, təlimin
tamlığı, bu istiqamətdə elmi-pedaqoji, metodik ədəbiyyat təhlil edilmişdir.
Pedaqoji ədəbiyyatlardan N.M.Kazımov, Ə.Ş.Həşimov.
“Pedaqogika”, A.Həşimov, Ə.Ağayev. “Pedaqogika”, Məcid İsmixanov, Həsən
Bayramov. “Pedaqogika” kitabları problem baxımından təhlil olunmuşdur. Adları
çəkilən dərslik dərs vəsaiti müəlliflərinin təlim vəzifələri ilə bağlı fikirləri
araşdırılmış, tədqiqatımızda istifadə edilmişdir. Pedaqoji ədəbiyyatlarda
təlim vəzifələrinin əlaqəli öyrənilməsi fikrinə səthi yanaşmasına münasibət
bildirilmişdir.
Metodik ədəbiyyatlardan Ə.M.Hüseynov, M.Ş.Balayev,
Ə.M.Məhərrəmov, H.M.Hacıyeva, T.Q.Abdullayeva, G.N.Hacıyeva, P.M.Qafarovanın
yazdıqları dərslik, dərs vəsaitləri, metodik vəsaitlərə problem baxımından
münasibət bildirmiş, təhlil edilmiş, lazımlı fikirlərdən məqalədə istifadə
olunmuşdur. Tədqiqatımızda belə bir fikri əsaslandırmışıq ki, biologiyadan
təlim vəzifələrinə verilən tələblər nəzərə alınmalıdır.
Açar sözlər: təhsilləndirici, inkişafetdirici, tərbiyəedici,
dünyagörüşü, təlim, anlayış, təhlil, bilik, bacarıq, vərdişlər.