Namiq Ağaməmmədov
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ COĞRAFİYANIN FƏNLƏRARASI İNTEQRATİV TƏDRİSİNİN MƏZMUNU
Xülasə. Coğrafiya fənn kurikulumu
müasir dövrdə ümumtəhsil məktəblərində tədris olunan fənlər içərisində
inteqrasiyaya meylli olması ilə seçilir. İnteqrasiya coğrafiyanın pedaqoji və
metodiki imkanlarını genişləndirir, ona yeni məzmun əlavə edir. Mövzuların
tədrisində yeni inteqrativ elementlərin daxil edilməsində əsas məqsəd
onların bütöv formada dərk edilməsini asanlaşdırmaqdır. Elmi araşdırmada coğrafiyanı
fizika, kimya, biologiya, riyaziyyat və tarix fənləri ilə assosiasiyası təhlil
olunur, onların inteqrativlik imkanları aşkara çıxarılır, fərqli pedaqoji
yanaşmalar önə çıxarılır.
Açar sözlər:
coğrafiya, inteqrasiya, məzmun, ümumtəhsil məktəbləri, elmi-texniki tərəqqi.