Namiq Ağaməmmədov

ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ COĞRAFİYANIN FƏNLƏRARASI İNTEQRATİV TƏDRİSİNİN MƏZMUNU

Xülasə. Coğrafiya fənn kurikulumu müasir dövrdə ümumtəhsil məktəblərində tədris olunan fənlər içə­ri­sində inteqrasiyaya meylli olması ilə seçilir. İnteqrasiya coğrafiyanın pedaqoji və metodiki imkanlarını ge­niş­ləndirir, ona yeni məzmun əlavə edir. Mövzuların tədrisində yeni inteqrativ elementlərin daxil edil­mə­sin­də əsas məqsəd onların bütöv formada dərk edilməsini asanlaşdırmaqdır. Elmi araşdırmada coğrafiyanı fi­zi­ka, kimya, biologiya, riyaziyyat və tarix fənləri ilə assosiasiyası təhlil olunur, onların inteqrativlik imk­anları aşkara çıxarılır, fərqli pedaqoji yanaşmalar önə çıxarılır.

Açar sözlər: coğrafiya, inteqrasiya, məzmun, ümumtəhsil məktəbləri, elmi-texniki tərəqqi.

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI