Günay Şirəliyeva

ALİ MƏKTƏBDƏ İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN APARILMASININ PEDAQOJİ ƏSASLARI

Xülasə. Məqalədə ali məktəbdə qiymətləndirmənin aparılması yolları, onun məqsədi və vəzifələri araş­dırılır. Pedaqoji prosesin bir hissəsi olan qiymətləndirmənin müxtəlif funksiyalarına diqqət yetirilir. Öy­rən­məni stimullaşdırılmasında qiymətləndirmənin rolu və əhəmiyyəti nəzəri cəhətdən dəyərləndirilir, qiy­mət­ləndirməyə verilən tələblər diqqətə çatdırılır.

Açar sözlər: qiymətləndirmə, obyektivlik, şəffaflıq, nailiyyət, mərhələ.

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI