Günay Şirəliyeva
ALİ MƏKTƏBDƏ İNGİLİS DİLİNİN
TƏDRİSİNDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN APARILMASININ PEDAQOJİ ƏSASLARI
Xülasə. Məqalədə ali məktəbdə qiymətləndirmənin aparılması yolları, onun məqsədi
və vəzifələri araşdırılır. Pedaqoji prosesin bir hissəsi olan qiymətləndirmənin
müxtəlif funksiyalarına diqqət yetirilir.
Öyrənməni stimullaşdırılmasında qiymətləndirmənin rolu və əhəmiyyəti nəzəri
cəhətdən dəyərləndirilir, qiymətləndirməyə verilən tələblər diqqətə
çatdırılır.
Açar sözlər: qiymətləndirmə, obyektivlik, şəffaflıq, nailiyyət, mərhələ.