Limunət Əmrahlı
YENİYETMƏLƏRİN KOQNİTİV FƏALİYYƏTİNDƏ PSİXOLİNQVİSTİK SİSTEMİN ROLU
Xülasə. Məqalədə göstərilir ki, təlim
prosesində yeniyetmələrin koqnitiv fəaliyyətinin daha yaxşı formalaşmasında
onların psixolinqvistik sistemi mühüm əhəmiyyət daşıyır. Bu sistem, həm
yeniyetmələrin öz fəaliyyətini fikirdə qurmaq, həm də onu mərhələlər üzrə
icrası prosesində iştirak edir. Bu amil nəzərə alınaraq məqalədə qeyd edilir
ki, yeniyetmələrin koqnitiv fəaliyyətində psixolinqvistik sistemin rolunu artırmaq
üçün alqoritmli tapşırıqlara geniş yer verilməlidir. Bu zaman yeniyetmələr alqoritmlərin
köməyindən istifadə edərək həm psixolinqvisitk sistemi, həm də koqnitiv fəaliyyəti
fəallaşdıra bilirlər. Həmçinin onlarda dil duyumunun və d. bu kimi imkanların
formalaşdırılması da anlama və mənimsəmə bacarıqlarını, onlar da öz növbəsində
koqnitiv fəallığı artırır.
Açar sözlər:
yeniyetmələr, koqnitiv fəaliyyət, psixolinqvistik sistem, nitq, dil kodları,
dilduyumu, slenq, alqoritm, intellektual labillik.