Gülnarə Həzi qızı Paşayeva

VI-IX SİNİFLƏRDƏ DİFERENSİALLAŞMANIN TƏLİM PROSESİNƏ TƏSİRİ

Xülasə. Bu məqalədə təlimin diferensiallaşdırılması anlayışı və onun tədris prosesinin optimal­laş­dı­rıl­ma­sında rolu araşdırılır. Diferensiallaşdırılmış təlim şagirdlərin fərdi xüsusiyyətlərini, bilik və bacarıq səviy­yə­lərini, öyrənmə tərzlərini nəzərə alaraq onların inkişafına yönəlmiş strategiyaların tətbiqini nəzərdə tutur. Məqalədə bu yanaşmanın pedaqoji və psixoloji əsasları, tətbiq prinsipləri və metodları təhlil edilir. Təlimin diferensiallaşdırılması şagirdlərin təlimə marağını artırmaq, onların öyrənmə potensialını tam reallaşdırmaq və tədris prosesini səmərəliləşdirmək baxımından mühüm vasitə kimi qiymətləndirilir. Bundan əlavə, müəl­limlərin bu yanaşmanı uğurla tətbiq edə bilməsi üçün tələb olunan şərtlər və qarşılaşdıqları çətinliklər də mü­zakirə olunur. Məqalədə təqdim olunan təhlil və tövsiyələr təhsilin keyfiyyətinin artırılması və fərdi ya­naş­manın gücləndirilməsi istiqamətində faydalı ola bilər.

Açar sözlər: təlim, diferensiallaşma,optimallaşdırma, təhsil, şagird, müəllim

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI