Elvira Haqverdi qızı Kərimova

TƏHSİLDƏ HUMANİSTLƏŞDİRMƏ AMİLİ VƏ ONUN MÜƏLLİM-ŞAGİRD MÜNASİBƏTLƏRİNƏ TƏSİRİ

Xülasə. Təhsilin humanistləşdirilməsi müəllimdən demokratik iş üslubu tələb edir. Hər bir müəllim qar­şısında əyləşən şagirdə gələcəyin böyük adamı kimi baxmalı, onun maraq və tələbatlarına, arzularına, eh­ti­yaclarına xüsusi diqqətlə yanaşmalı, rəy və təkliflərini nəzərə almalıdır. Bunun üçün müəllim, ilk növbədə, kom­munikativ qabiliyyətə, pedaqoji duyuma – empatiya hissinə malik olmalı, şagirdlərə fərdi yanaşmağı, on­lara münasibətdə hörmət nümayiş etdirməyi, sinifdə sağlam mənəvi-psixoloji və öyrənmə mühiti yarat­ma­ğı bacarmalıdır.

Açar sözlər: humanistləşdirmə, empatiya, qarşılıqlı hörmət, fərdi yanaşma, öyrənmə mühiti, şəxsi nümunə

 

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI