Rəhimə Rəhim qızı Kuhi
ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ TƏDRİSİN TƏŞKİLİNDƏ MİLLİ-MƏNƏVİ DƏYƏRLƏRDƏN İSTİFADƏ
Xülasə. Bu məqalə ali təhsil müəssisələrində tədris çərçivəsində
milli mənəvi dəyərlərin inteqrasiyasını araşdırır. Bu dəyərlərin tələbələrin
xarakterinin formalaşmasında və etik davranışın təşviqindəki əhəmiyyətini
vurğulayır. Araşdırma, universitetlərin mədəni və mənəvi prinsipləri
kurikulumlarına daxil etmək üçün istifadə etdiyi müxtəlif metodologiyaları önə
çıxarır. Müxtəlif təhsil müəssisələrində milli dəyərlərə əsaslanan uğurlu
proqramların nümunələri araşdırılır. Həmçinin, məqalə bu inteqrasiyanın
faydalarını, məsələn, tələbələr arasında sosial məsuliyyətin və icma ilə əlaqənin
artırılmasını qeyd edir. Müəllimlərin ənənəvi akademik fənlərlə mənəvi təhsili
tarazlamaqda qarşılaşdığı çətinliklər də müzakirə olunur. Milli dəyərləri daha
yaxşı əks etdirən materialları təkmilləşdirmək üçün təkliflər irəli sürülür.
Bu prosesdə müəllimlərin təliminin vacib rolu vurğulanır ki, müəllimlər bu
prinsipləri effektiv şəkildə öyrətmək üçün lazımi səviyyədə hazırlansın. Nəticə
etibarilə, məqalə tələbələrdə həm intellekti, həm də mənəvi xarakteri inkişaf
etdirən bir bütöv təhsil yanaşmasını müdafiə edir. Ümumilikdə, ali təhsildə milli
mənəvi dəyərlərin aşılanmasının məsuliyyətli və vicdanlı vətəndaşların
inkişafına əhəmiyyətli dərəcədə töhfə verdiyini vurğulayır.
Açar sözlər; milli-mənəvi dəyər, inteqrasiya, ali təhsil, gənc nəsil
