Rəhimə Rəhim qızı Kuhi

ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ TƏDRİSİN TƏŞKİLİNDƏ MİLLİ-MƏNƏVİ DƏYƏRLƏRDƏN İSTİFADƏ

Xülasə. Bu məqalə ali təhsil müəssisələrində tədris çərçivəsində milli mənəvi dəyərlərin inteq­ra­si­ya­sı­nı araşdırır. Bu dəyərlərin tələbələrin xarakterinin formalaşmasında və etik davranışın təşviqindəki əhə­miy­yə­tini vurğulayır. Araşdırma, universitetlərin mədəni və mənəvi prinsipləri kurikulumlarına daxil etmək üçün isti­fadə etdiyi müxtəlif metodologiyaları önə çıxarır. Müxtəlif təhsil müəssisələrində milli dəyərlərə əsas­la­nan uğurlu proqramların nümunələri araşdırılır. Həmçinin, məqalə bu inteqrasiyanın faydalarını, məsələn, tə­lə­bələr arasında sosial məsuliyyətin və icma ilə əlaqənin artırılmasını qeyd edir. Müəllimlərin ənənəvi aka­de­mik fənlərlə mənəvi təhsili tarazlamaqda qarşılaşdığı çətinliklər də müzakirə olunur. Milli dəyərləri daha yax­şı əks etdirən materialları təkmilləşdirmək üçün təkliflər irəli sürülür. Bu prosesdə müəllimlərin təliminin va­cib rolu vurğulanır ki, müəllimlər bu prinsipləri effektiv şəkildə öyrətmək üçün lazımi səviyyədə ha­zır­lan­sın. Nəticə etibarilə, məqalə tələbələrdə həm intellekti, həm də mənəvi xarakteri inkişaf etdirən bir bütöv təh­sil yanaşmasını müdafiə edir. Ümumilikdə, ali təhsildə milli mənəvi dəyərlərin aşılanmasının məsuliyyətli və vicdanlı vətəndaşların inkişafına əhəmiyyətli dərəcədə töhfə verdiyini vurğulayır.

Açar sözlər; milli-mənəvi dəyər, inteqrasiya, ali təhsil, gənc nəsil

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI