Sevinc Tofiq qızı Vəliyeva

ŞAGİRDLƏRDƏ AZƏRBAYCANIN FLORASINA VƏ FAUNASINA, TƏBİƏTİNƏ QAYĞIKEŞ MÜNASİBƏTİ FORMALAŞDIRMAQ SAHƏSİNDƏ MÜƏLLİMİN ROLU

Xülasə. Kiçikyaşlı məktəblilərdə Azərbaycanın flora və faunasına, təbiətinə və omun əsrarəngiz gö­zəl­liklərinə rəğbət, məhəbbət, sevgi və qayğıkeş münasibətə tələbatın formalaşdırılması son dərəcə aktual prob­lemdir. Bu sahədə müəllimin üzərinə çox mühüm vəzifələr düşür.

Məqalədə şagirdlərə ölkəmizin təbiətinə, bitki və heyvanat aləminə qayğı ilə yanaşma sahəsində sinif müəl­limin gördüyü işlərdən bəhs olunur.

Açar sözlər: flora və fauna, Azərbaycanın flora və faunası, qayğıkeş münasibət, qayğıkeş münasibət in açşılanması, məktəblilər

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI