Cəlalə Mahir qızı Abdulmanafova

MƏKTƏBLƏRİN XARİCİ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİ ÜZRƏ BƏZİ AVROPA ÖLKƏLƏRİNİN TƏCRÜBƏSİ

Xülasə. Təhsildə keyfiyyətin təmin edilməsi, müəyyən sahələrdə keyfiyyətin əldə edilməsi, qorunması və artırılması məqsədini güdür. Bütün bu proseslər qiymətləndirmə yolu ilə həyata keçirilir. Qiymətləndirmə müx­təlif istiqamətlərə yönəldilə bilər, məsələn, məktəblərə, məktəb rəhbərlərinə, müəllimlərə və digər təhsil iş­çilərinə, təhsil proqramlarına və ya bütün təhsil sisteminin fəaliyyətinə. Məktəblərin xarici qiymətləndirmə pro­sesini daha yaxşı anlamaq üçün dünya təcrübəsinə nəzər salmaq faydalıdır. Bu səbəbdən, məqalədə bir ne­çə Avropa ölkəsinin xarici qiymətləndirmə prosesinə dair təcrübəsi araşdırılır.

Açar sözlər: monitorinq, qiymətləndirmə, çərçivə sənədi, tezlik, keyfiyyət, təhsil

 

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI