Xumar Tofiq qızı Novruzova
RİYAZİYYAT
MÜƏLLİMİ HAZIRLIĞI PROBLEMİ VƏ İKT
Xülasə. Məqalədə ali təhsil müəssisələrində riyaziyyat müəllimlərinin
hazırlanması ilə bağlı məsələlər müzakirə olunur. Xarici ölkələrdə müvafiq
metodologiyanın öyrənilməsi və tanış olması üçün türkiyəli tədqiqatçılar
Ərsoy, Erbaş, Dədə, Akgün, Bray, Tomas, Baskan, Barış və başqalarının əldə
etdikləri nəticələr təhlil olunur. Məqalədə Sinqapur metodologiyasının müsbət
tərəfləri və PİSA qiymətləndirməsinin nəticələrinin təhlili də göstərilir.
Məlumdur ki, ali təhsil müəssisəsində tədris
prosesinin təşkili çox mürəkkəb prosesdir və bu prosesə tələbələrin idrak fəaliyyətinin
inkişafı və yüksək ixtisaslı mütəxəssisin hazırlanması üçün zəruri olan bütün
amillərin sintezi daxil edilməlidir. Tədris prosesi elə təşkil edilməlidir ki,
şagirdlərin mənəvi və elmi tələbatlarını ödəməkdən əlavə, onlar üçün rahat
və optimal iş prosesi təmin edilsin. Belə bir atmosfer İKT alətlərindən,
xüsusən MathCad, Mathematica, MatLab və Marle riyazi paketlərindən istifadə etməklə
yaradıla bilər.
Açar
sözlər:
riyaziyyat, cəbr, İKT, kompetensiya, müəllim, Sinqapur metodikası
