Təranə Qeyis qızı Abdullayeva, Əfsanə Nəzir qızı Uluxanova

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ PRAKTİK İŞLƏRLƏ BAĞLI PROBLEMLƏR VƏ ONLARIN HƏLLİ YOLLARI

Xülasə. Keçirilən biologiya dərsləri əzbərə dayanan bilik yox bacarıq formalaşdırmalıdır. Praktik iş­lər­dən istifadə etmək şagirdlərdə yaradıcılıq potensialının inkişafına şərait yaradır. Praktik işlərin həyata ke­çi­rilməsi üçün müəyyən mövzularda İKT-dən istifadə edilir ki, təəssüflər olsun ki, bəzi məktəblərdə İKT va­si­tələri hələ də yoxdur. Bu da öz təsirini biologiya dərslərinin tədrisində bəzi çatışmazlıqlar ilə göstərir. Baş-qa bir problem isə dərs saatlarında praktik işlərlə bağlı əlavə saatın ayrılmamasıdır. Bu da bir dərs müddəti bə­zi praktik işlərin yerinə yetirilməsində yetərli deyil .Bu problemləri həll etmək üçün bir sıra addımların atıl­ması vacibdir. Bunlardan biri müəllimin metod seçimidir. Keys - texnologiyalarının tətbiqi ilə də bir çox prak­tik işləri yerinə yetirmək mümkündür ki, bu texnologiya bir çox praktik üsul, metod və priyomları özün­də birləşdirir.

Açar sözlər: metod, proqram, texnologiya, priyom, ixtiraçılıq, tədqiqatçılıq 

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI