Aytən Eldəniz Hüseynzadə

AZƏRBAYCAN DÖVLƏT MƏKTƏBLƏRİNDƏ DANIŞIQ İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ ÇƏTİNLİKLƏR VƏ İMKANLAR

Xülasə. Qeyri-rəsmi və real həyat vəziyyətlərində effektiv ünsiyyət üçün lingua franca kimi ingilis di­li­nin qlobal əhəmiyyətini nəzərə alaraq şifahi ingilis dilinin tədrisinə daha çox diqqət yetirilir. Dövlət mək­təb­lərində Azərbaycanda danışıq ingilis dilinin tədrisi xüsusi problemlər və imkanlar təqdim edir. Bu məqalə şifa­hi ingilis dilini kurikuluma inteqrasiya edərkən müəllimlərin və məktəblilərin qarşılaşdıqları çətinlikləri araş­dırır. O, həmçinin bu inteqrasiyanı təkmilləşdirə biləcək strategiyalara diqqət çəkir. Müxtəlif müəllim rəy­lərini, bir çox məktəbli münasibətini və bir sıra institusional məhdudiyyətləri təhlil edərək, bu tədqiqat Azər­baycanda bir çox dövlət məktəblərinin şifahi ingilis dilinin tədrisini təkmilləşdirə biləcəyi yolları aşkar edir ki, bu da akademik ingilis dili bacarıqları ilə gündəlik dil istifadəsi arasındakı fərqi əhəmiyyətli dərəcədə azal­da bilər.

Açar sözlər: danışıq ingilis dili, Azərbaycan dövlət məktəbləri, dil tədrisi, kurikulumun hazırlanması, müəllim hazırlığı, məktəblilərin cəlbi, təhsildə texnologiya, qlobal ünsiyyət

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI