Aytən Eldəniz Hüseynzadə
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT MƏKTƏBLƏRİNDƏ DANIŞIQ İNGİLİS
DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ ÇƏTİNLİKLƏR VƏ İMKANLAR
Xülasə. Qeyri-rəsmi və real həyat vəziyyətlərində effektiv ünsiyyət üçün
lingua franca kimi ingilis dilinin qlobal əhəmiyyətini nəzərə alaraq şifahi
ingilis dilinin tədrisinə daha çox diqqət yetirilir. Dövlət məktəblərində
Azərbaycanda danışıq ingilis dilinin tədrisi xüsusi problemlər və imkanlar
təqdim edir. Bu məqalə şifahi ingilis dilini kurikuluma inteqrasiya edərkən
müəllimlərin və məktəblilərin qarşılaşdıqları çətinlikləri araşdırır. O,
həmçinin bu inteqrasiyanı təkmilləşdirə biləcək strategiyalara diqqət çəkir.
Müxtəlif müəllim rəylərini, bir çox məktəbli münasibətini və bir sıra
institusional məhdudiyyətləri təhlil edərək, bu tədqiqat Azərbaycanda bir çox
dövlət məktəblərinin şifahi ingilis dilinin tədrisini təkmilləşdirə biləcəyi
yolları aşkar edir ki, bu da akademik ingilis dili bacarıqları ilə gündəlik dil
istifadəsi arasındakı fərqi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.
Açar sözlər: danışıq ingilis dili, Azərbaycan dövlət məktəbləri, dil tədrisi,
kurikulumun hazırlanması, müəllim hazırlığı,
məktəblilərin cəlbi, təhsildə texnologiya, qlobal ünsiyyət
