Pərvin Vaqif qızı Quliyeva

XÜSUSİ QAYĞIYA EHTİYACI OLAN UŞAQLARLA PEDAQOJİ İŞ ZAMANI MÜƏLLİM MƏSULİYYƏTİ

Xülasə. Müasir təhsil sistemində sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təhsilə cəlb olunması, digər uşaq­larla birgə təhsil alması onların yalnız akademik bacarıqlarına deyil, eləcə də sosial-emosional inkişafına da öz töhfəsini verir. Bu prosesdə şagird kollektivinin idarə olunması, münasibətlərin tənzimlənməsi, eləcə də xüsusi qayğı və yanaşma tələb edən bu uşaqların təhsil nəticələrinin qiymətləndirilməsi müəllimlərdən ba­ca­rıq, bilik və məsuliyyət tələb edir. Əlbəttə ki, bu prosesə ilk növbədə təhsilverənlərin hazır olması müt­ləq­dir. Məqalədə müəllimlərin xüsusi qayğıya ehtiyacı olan bu uşaqlarla işləyərkən malik olmalı olduğu ba­ca­rıq­ları, məsuliyyət daşıdıqları məqamlar təhlil edilmişdir. Məqalə nəzəri materialların araşdırılmasına əsas­la­nır və bu sahədə tədqiqat aparan şəxslər, pedaqoji heyət və müəllimlər üçün əhəmiyyət kəsb edə bilər.

Açar sözlər: xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar, inklüziv təhsil, sosial emosional bacarıqlar, təhsil mühiti

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI