Lalə Malik qızı Bayramova

İDRAKİ MARAQLARIN İNTEQRASİYAEDİCİ TƏLİMLƏ BAĞLILIĞININ PSİXOLOJİ ƏLAMƏTLƏRİ

Xülasə. Tədqiqatdan aydın oldu ki, bir sıra tədqiqatçılar mara­ğı sintetik təhsil kimi təqdim edirlər. Yəni, maraqları tələbatlarla bağlı fərdi təhsil kimi xarakterizə edirlər. Onlar marağı ayrıca proses deyil, intellektual, emosional və könüllü xüsusiy­yət­ləri özündə cəmləşdirən bir sintetik təhsil olduğunu qeyd edirlər.

Tədqiqatın nəticəsində o da aydın oldu ki, pedaqoji və psixoloji nəzəriyyədə idraki maraq və fəaliyyət həm şərtdir, həm də kiçikyaşlı məktəblinin dünyəvi məlumat əldə etməsi üçün bir vasitədir. Ona səmərəli təlim və şəxsi inkişaf üçün bir vasitə kimi baxılır. Burada maraq, hər hansı bir fəaliyyətin uğurla həyata keçirilməsini təmin edən bir aparıcı motiv, stimul kimi təhlil edilir. İşin əsas kontekstində bu nəticələr kiçikyaşlı məktəblilərin idraki fəallığını nəzərə almağın yollarını müəyyən­ləş­dirməyə imkan verir.

Açar sözlər: idraki maraq, idraki fəallıq, təlim və şəxsi inkişaf, kiçikyaşlı məktəbli, idrak tələbatları, sintetik təhsil

 

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI