Lalə Malik qızı Bayramova
İDRAKİ MARAQLARIN İNTEQRASİYAEDİCİ TƏLİMLƏ BAĞLILIĞININ PSİXOLOJİ ƏLAMƏTLƏRİ
Xülasə. Tədqiqatdan aydın oldu ki, bir sıra tədqiqatçılar marağı sintetik
təhsil kimi təqdim edirlər. Yəni, maraqları tələbatlarla bağlı fərdi təhsil
kimi xarakterizə edirlər. Onlar marağı ayrıca proses deyil, intellektual,
emosional və könüllü xüsusiyyətləri özündə cəmləşdirən bir sintetik təhsil
olduğunu qeyd edirlər.
Tədqiqatın
nəticəsində o da aydın oldu ki, pedaqoji və psixoloji nəzəriyyədə idraki maraq
və fəaliyyət həm şərtdir, həm də kiçikyaşlı məktəblinin dünyəvi məlumat əldə
etməsi üçün bir vasitədir. Ona səmərəli təlim və şəxsi inkişaf üçün bir vasitə
kimi baxılır. Burada maraq, hər hansı bir fəaliyyətin uğurla həyata
keçirilməsini təmin edən bir aparıcı motiv, stimul kimi təhlil edilir. İşin
əsas kontekstində bu nəticələr kiçikyaşlı məktəblilərin idraki fəallığını
nəzərə almağın yollarını müəyyənləşdirməyə imkan verir.
Açar sözlər: idraki maraq, idraki fəallıq, təlim və şəxsi inkişaf, kiçikyaşlı
məktəbli, idrak tələbatları, sintetik təhsil
