Telman Həmzağa oğlu Cəfərov
İKİDİLLİ VƏ ÇOXDİLLİ TƏLİMİN STANDARTLAŞDIRILMASI
VƏ MÜVAFİQ KONSEPSİYANIN QƏBULU VACİBDİR
Xülasə. Məqalədə
yer alan fikir və dəlillər ölkəmizin təhsil reallıqlarından irəli gəlir. Tədris
praktikası və dil situasiyası bilinqval təlim modelinin tətbiqi ilə bağlı
problemin kompleks şəkildə həllini, ölkəmizdə dillərin öyrədilməsində mövcud
olan təcrübədən imtina olunmasını və tədris dili kimi onların statusunun dəyişdirilməsini
aktuallaşdırır.
Öz müşahidələrimizdən, yaxın
qonşu ölkələrin təcrübəsindən, qeyri-dövlət dillərində tədris situasiyasının
təhlilindən çıxış edərək, o nəticəyə gəlmişik ki, respublikamızda ikidilli və
çoxdilli təlimə keçid üçün 1) lazımi qanunvericilik bazasını; 2) müvafiq
konsepsiya və standartları; 3) tədris planları və tədris resurslarını
hazırlamaq vacibdir.
Açar sözlər: tədris
praktikası, ölkəmizin təhsil reallıqları, qonşu ölkələrin təcrübəsi, konsepsiya
və standartlar
