Gülnarə Həzi qızı Paşayeva

DİFERENSİAL YANAŞMANIN TƏLƏBƏ İŞTİRAKINA TƏSİRİ VƏ TƏTBİQ STRATEGİYALARI

Xülasə. Bu məqalə, təhsil sistemində tələbə iştirakını artırmaq məqsədilə tətbiq olunan diferensial yanaş­masının təsirini araşdırır. Diferensiallaşma metodları, tələbələrin fərdi ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış tədris strategiyası olaraq, sinifdə daha aktiv iştirak və daha yüksək akademik nailiyyətlər əldə etməyə imkan yara­dır. Məqalə, diferensiallaşmanın tətbiqi ilə tələbə iştirakını necə artırdığı, fərdi öyrənmə tərzlərinə uyğun yanaş­maların əhəmiyyəti, həmçinin bu yanaşmanın təhsil prosesinə müsbət təsirləri haqqında müzakirələr təq­dim edir. Araşdırma, müəllimlər üçün bu metodların praktik tətbiqi, fərdi yanaşma, motivasiyanın artırıl­ması və inklüziv təhsil prinsiplərinin rolunu vurğulayır. Nəticədə, diferensial yanaşmasının müasir təhsil siyasətində vacib bir yer tutduğu və onun tələbələrin iştirakını və ümumi təhsil uğurlarını müsbət təsir etdiyi qeyd edilir.

Tələbə iştirakçılığı təhsil prosesinin vacib bir hissəsidir və akademik nailiyyətlərə, motivasiyaya və ümumi təhsil uğuruna təsir edir. Diferensial yanaşma tələbələrin müxtəlif ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış tədris strategiyası olaraq, müasir təhsil mühitində önəm qazanmışdır. Fərqli bacarıq səviyyələri, öyrənmə üslubları və maraqları olan siniflərdə, diferensiallaşdırma tələbələrin iştirakını qorumaq və artırmaqda mühüm rol oynayır.

Açar sözlər: təlim, diferensiallaşma, aktiv iştirak, təhsil, tələbə, motivasiya

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI