Gülnarə Həzi qızı Paşayeva
DİFERENSİAL YANAŞMANIN TƏLƏBƏ İŞTİRAKINA TƏSİRİ VƏ TƏTBİQ
STRATEGİYALARI
Xülasə. Bu məqalə, təhsil sistemində
tələbə iştirakını artırmaq məqsədilə tətbiq olunan diferensial yanaşmasının
təsirini araşdırır. Diferensiallaşma metodları, tələbələrin fərdi ehtiyaclarına
uyğunlaşdırılmış tədris strategiyası olaraq, sinifdə daha aktiv iştirak və daha
yüksək akademik nailiyyətlər əldə etməyə imkan yaradır. Məqalə,
diferensiallaşmanın tətbiqi ilə tələbə iştirakını necə artırdığı, fərdi öyrənmə
tərzlərinə uyğun yanaşmaların əhəmiyyəti, həmçinin bu yanaşmanın təhsil
prosesinə müsbət təsirləri haqqında müzakirələr təqdim edir. Araşdırma,
müəllimlər üçün bu metodların praktik tətbiqi, fərdi yanaşma, motivasiyanın
artırılması və inklüziv təhsil prinsiplərinin rolunu vurğulayır. Nəticədə,
diferensial yanaşmasının müasir təhsil siyasətində vacib bir yer tutduğu və
onun tələbələrin iştirakını və ümumi təhsil uğurlarını müsbət təsir etdiyi qeyd
edilir.
Tələbə iştirakçılığı təhsil
prosesinin vacib bir hissəsidir və akademik nailiyyətlərə, motivasiyaya və
ümumi təhsil uğuruna təsir edir. Diferensial yanaşma tələbələrin müxtəlif
ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış tədris strategiyası olaraq, müasir təhsil mühitində
önəm qazanmışdır. Fərqli bacarıq səviyyələri, öyrənmə üslubları və maraqları
olan siniflərdə, diferensiallaşdırma tələbələrin iştirakını qorumaq və
artırmaqda mühüm rol oynayır.
Açar sözlər: təlim,
diferensiallaşma, aktiv iştirak, təhsil, tələbə, motivasiya
