Mədinə Əlişirvan qızı Ağayeva

ALİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ FƏLSƏFƏNİN TƏDRİSİNİN METODOLOJİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Xülasə. Bu məqalədə müasir şəraitdə ali təhsilin səviyyəsinin yüksəldilməsi zərurətindən irəli gələn fəlsəfi-pedaqoji metodologiya və metodların əsas problemlərini başa düşməkdən ibarətdir ki, bu da mədəniyyətin və fəlsəfənin ardıcıl tarixi tiplərinə nəzər saldıqda onların hər birinin fəlsəfənin müəyyən üsullarına uyğun gəldiyi aydın olur.. Məqalədə Azərbaycan Respublikasının universitetlərində fəlsəfənin tədrisinin bəzi xüsusiyyətləri araşdırılır. Bu fənnin tədrisinin ən çətin və mühüm mərhələlərindən biri tələbələrin fəlsəfi elmin əsas anlayışları (“fəlsəfə”, “metafizika”) ilə tanış olması, fəlsəfi əsərlərin tələbələr tərəfindən müstəqil öyrənilməsi üçün vacib olan terminlərin mənalarının aydınlaşdırılması hesab olunur. Müasir fəlsəfə müəllimi obrazı məsələsi də bir sıra ictimai müzakirələrdə yer alır. Hər şeydən əvvəl, bu, fəlsəfənin bir peşə və ya bir çağırış olduğunu anlamaqla bağlıdır. Reallıqda nə baş verir? Materialı mükəmməl bilən bir insanın auditoriyanı "alovlandırmaq" və onlara çoxəsrlik fəlsəfi bilik ənənəsini açmaq imkanı həmişə olmur. Müəllim, mən buna əminəm, natiq, müəllim və sənətkar keyfiyyətlərini özündə birləşdirməlidir. Azərbaycan Respublikasında aparılan təhsil islahatları sosial və humanitar fənlərin yenidən qiymətləndirilməsi və onların ali təhsilin tədris prosesində statusu haqqında danışmağa imkan verir ki, humanitar fənlərin tədrisi saatlarının sayının azalması və sosial və humanitar fənlərin bu fənlərə necə qayıtması ilə bağlı seçmə kursların çıxarılması mövcud tendensiyaların göstəricisi hesab edilə bilər.

Açar sözlər: fəlsəfə, ali məktəb, təhsil islahatları, metafizika, tədris prosesi  

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI