Mədinə Əlişirvan qızı Ağayeva
ALİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ FƏLSƏFƏNİN TƏDRİSİNİN METODOLOJİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə. Bu məqalədə müasir şəraitdə ali təhsilin
səviyyəsinin yüksəldilməsi zərurətindən irəli gələn fəlsəfi-pedaqoji
metodologiya və metodların əsas problemlərini başa düşməkdən ibarətdir ki, bu
da mədəniyyətin və fəlsəfənin ardıcıl tarixi tiplərinə nəzər saldıqda onların
hər birinin fəlsəfənin müəyyən üsullarına uyğun gəldiyi aydın olur.. Məqalədə
Azərbaycan Respublikasının universitetlərində fəlsəfənin tədrisinin bəzi
xüsusiyyətləri araşdırılır. Bu fənnin tədrisinin ən çətin və mühüm
mərhələlərindən biri tələbələrin fəlsəfi elmin əsas anlayışları (“fəlsəfə”,
“metafizika”) ilə tanış olması, fəlsəfi əsərlərin tələbələr tərəfindən müstəqil
öyrənilməsi üçün vacib olan terminlərin mənalarının aydınlaşdırılması hesab
olunur. Müasir fəlsəfə müəllimi obrazı məsələsi də bir sıra ictimai
müzakirələrdə yer alır. Hər şeydən əvvəl, bu, fəlsəfənin bir peşə və ya bir
çağırış olduğunu anlamaqla bağlıdır. Reallıqda nə baş verir? Materialı mükəmməl
bilən bir insanın auditoriyanı "alovlandırmaq" və onlara çoxəsrlik fəlsəfi
bilik ənənəsini açmaq imkanı həmişə olmur. Müəllim, mən buna əminəm, natiq,
müəllim və sənətkar keyfiyyətlərini özündə birləşdirməlidir. Azərbaycan
Respublikasında aparılan təhsil islahatları sosial və humanitar fənlərin
yenidən qiymətləndirilməsi və onların ali təhsilin tədris prosesində statusu
haqqında danışmağa imkan verir ki, humanitar fənlərin tədrisi saatlarının
sayının azalması və sosial və humanitar fənlərin bu fənlərə necə qayıtması ilə
bağlı seçmə kursların çıxarılması mövcud tendensiyaların göstəricisi hesab
edilə bilər.
Açar sözlər: fəlsəfə, ali məktəb, təhsil islahatları, metafizika, tədris prosesi
