Rasim Yusif oğlu Şükürov, Cəmilə Vasif qızı Əsgərova
İBTİDAİ SİNİFLƏRİN RİYAZİYYAT DƏRSLƏRİNDƏ MODUL TƏLİM TEXNOLOGİYASINDAN İSTİFADƏNİN ZƏRURİLİYİ
Xülasə. Məqalədə ibtidai siniflərin riyaziyyat dərslərində
modul təlim texnologıyasından istifadənin zəruriliyi araşdırılır, şəxsiyyətin
formalaşmasında ibtidai təhsilin xüsusi əhəmiyyət kəsb etdiyi, ibtidai təhsilin
şagirdlərin inkişaf prosesinin sonrakı təhsil pillələrindən əsaslı surətdə fərqləndiyi
göstərilir, məhz bu dövrdə xüsusi biliklərin, bacarıqların və vərdişlərin əldə
olunmasının, müxtəlif fəaliyyət növlərinə yiyələnmənin və ümumi inkişafın təməli
qoyulması qeyd olunur. Həmçinin ibtidai siniflərdə riyaziyyatın müxtəlif
mövzularının ayrı-ayrı modullara bölünərək hər bir modulda spesifik
bacarıqların inkişafına yönələ bilməsi göstərilir.
Açar sözlər: modul, təlim, texnologiya, ibtidai təhsil , dərs, metodlar
