Günel Kərim qızı Hacıyeva

İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ YUXARI KURS TƏLƏBƏLƏRİNİN NİTQLƏRİNDƏ İDİOMATİKLİK VƏ AUTENTİKLİK MƏSƏLƏLƏRİ

Xülasə. Məqalə dil fakültələrinin yuxarı (III-IV) kurslarında ingilis dilinin tədrisi prosesində idiomatik ifadələrin autentik materiallarla mənimsədilməsinin üstünlüklərini təqdim edir. İngilis dilinin öyrədilməsinin səmərəliliyinin ilkin şərtlərindən biri bu dili dildaşıyıcılarının öz dilindən eşitmələridir. Tədrisdə autentik materiallardan istifadə tələbələrin dildaşıyıcılarının tələffüzünə, intonasiyasına, danışıq sürətinə və üslubuna bələd olmaları üçün yardımçı vasitədir. İdiomların tədrisi isə tələbələrin obrazlı və ifadəli nitq vərdişlərinə yiyələnmələrinə, ekspressiv kommunikativ kompetensiyaya malik olmalarına bilavasitə zəmin yaradır.

Açar sözlər: idiomlar, ekspressiv ifadə vasitələri, autentik mətnlər, dildaşıyıcıları, dilin təbii mənzərəsi

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI