Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Lalə Akif qızı Məmmədli, Pərvin Cavanşir qızı Əlizadə

AZƏRBAYCANIN MUSİQİ TƏHSİLİNİN MEMARI ÜZEYİR HACIBƏYLİNİN PEDAQOJİ İRSİ

Xülasə. Üzeyir Hacıbəyli (1885–1948) təkcə bəstəkarlıq və operaya verdiyi töhfələrə görə deyil, həm də musiqi pedaqoqu və nəzəriyyəçisi olaraq fəaliyyətinə görə Azərbaycan mədəniyyət tarixində monumental şəx­siyyət kimi dayanır. Bu məqalə Ü. Hacıbəyli yaradıcılığının pedaqoji ölçülərini tədqiq edir, onun Azər­bay­canda musiqi təhsilinin institutlaşdırılması istiqamətində sistemli səylərini, Şərq və Qərb musiqi ənə­nə­lə­ri­nin nəzəri sintezini, Azərbaycan musiqiçiləri nəsillərinin formalaşmasında davamlı rolunu təhlil edir. Azər­bay­can klassik musiqisinin atası kimi tanınan Üzeyir Hacıbəyli həm də ilk pedaqoji xidmətləri ilə müasir mil­li təhsilin əsasını qoymuş qabaqcıl maarifçi idi. Məqalədə Üzeyir bəyin ən əhəmiyyətli, lakin kifayət qə­dər öyrənilməmiş əsərlərindən biri olan “Hesab məsələləri” dərsliyi də təhlil edilir və Azərbaycan pedaqoji mü­hitinə təsiri haqqında məlumat verilir.

Açar sözlər: Üzeyir Hacıbəyli, musiqi, pedaqogika, tədris, təhsil, maarif

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI