Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Lalə Akif qızı Məmmədli, Pərvin Cavanşir qızı Əlizadə
AZƏRBAYCANIN MUSİQİ TƏHSİLİNİN MEMARI ÜZEYİR HACIBƏYLİNİN PEDAQOJİ İRSİ
Xülasə. Üzeyir Hacıbəyli (1885–1948) təkcə bəstəkarlıq və
operaya verdiyi töhfələrə görə deyil, həm də musiqi pedaqoqu və nəzəriyyəçisi
olaraq fəaliyyətinə görə Azərbaycan mədəniyyət tarixində monumental şəxsiyyət
kimi dayanır. Bu məqalə Ü. Hacıbəyli yaradıcılığının pedaqoji ölçülərini tədqiq
edir, onun Azərbaycanda musiqi təhsilinin institutlaşdırılması istiqamətində
sistemli səylərini, Şərq və Qərb musiqi ənənələrinin nəzəri sintezini,
Azərbaycan musiqiçiləri nəsillərinin formalaşmasında davamlı rolunu təhlil
edir. Azərbaycan klassik musiqisinin atası kimi tanınan Üzeyir Hacıbəyli həm də ilk pedaqoji xidmətləri ilə müasir milli təhsilin əsasını
qoymuş qabaqcıl maarifçi idi. Məqalədə Üzeyir bəyin ən əhəmiyyətli, lakin kifayət
qədər öyrənilməmiş əsərlərindən biri olan “Hesab məsələləri” dərsliyi də
təhlil edilir və Azərbaycan pedaqoji mühitinə təsiri haqqında məlumat verilir.
Açar sözlər: Üzeyir Hacıbəyli,
musiqi, pedaqogika, tədris, təhsil, maarif
