Firədun Nadir oğlu İbrahimov, Vüqar Əbülfət oğlu Abdurahmanov
TƏHSİLALAN MƏRKƏZLİ TƏLİMİN TƏŞKİLAT FORMASINDA ANALİTİK VƏ EVRİSTİK FƏALİYYƏT NÖVLƏRİNİN TƏNZİMLƏNMƏSİ
Xülasə. Məqalədə göstərilir ki, fərd real aləm haqqında özünün bütün biliklərini yalnız öz təcrübəsi
əsasında deyil, ümumiyyətlə, bəşəriyyətin təcrübəsindən istifadə etməklə əldə
edir və bu məntiqə dayanaraq iddia etmək olar ki, təhsilalanlar da təlim
prosesində həm bilikləri hazır şəkildə, həm də öz potensial imkanlarına
müvafiq müvafiq müstəqil yolla əldə etmək təcrübəsini mənimsəməlidirlər. Odur
ki, təlim prosesində təhsilalan əqli fəaliyyətin analitik və evristik növlərinin
fəal subyektinə çevrilməlidir. Analitik və evristik fəaliyyətin optimal münasibətlərini
o təlim sistemi ehtiva edir ki, o təhsilalan mərkəzli əlamətə malik olur .
İşdə vurğulanır ki, təhsilalanın optimal psixi inkişafı və əqli proseslərinin aktivliyi şərtlərinin
diqqət mərkəzində saxlanılması, tələbat, motiv, maraqlarının, emosional
faktorların inkişaf xüsusiyyət və qanunauyğunluqlarının gözlənilməsi
prosesinin idarə olunması üçün xüsusi əhəmiyyətə malikdir və təlim prosesinin
mahiyyəti ilə bağlı təzahür edən
Açar sözlər: təlim; təhsilalan mərkəzli təlim; məzmun və forma; dərsin
strukturu; didaktik və metodik struktur; analitik və evristik fəaliyyət; daxili
altstruktur; məntiqi-psixoloji altstruktur.
