Əsmət İdris qızı İsmayılxanova
TƏLİM PROSESİNDƏ MÜSAHİBƏ, DİSKUSİYA VƏ DEBATLAR VASİTƏSİLƏ ŞAGİRDLƏRİN YARADICI FƏALİYYƏTİNİN TƏTBİQİ İMKANLARI
Xülasə. Müəllif məqalədə qeyd edir ki, interaktiv təlim
metodlarının tətbiqi təhsil islahatının prinsiplərinə əsaslanan məqsədləri,
vəzifələri həyata keçirməyə, fənn müəllimini şagirdlərə istiqamətlənmiş dərs
prosesini təşkil etməyə, demokratik psixoloji-sosial mühit yaratmağa və
obyektiv qiymətləndirmə sistemini tətbiq etməyə sövq edəcək. Bu cür yanaşmanın
müsbət cəhəti real motivasiyanın yaradılması prosesidir. İdrak fəaliyyətinin
gedişatında və inkişafında bu yanaşma məktəblinin təfəkküründə mövcud olan
ziddiyyətlərin həllinə əsaslanır.
Müəllifin fikrincə?
interaktiv metodlardan- diskusiya və debatlardan, müsahibə üsullarından fənlərin
tədrisində istifadə edilməlidir. Bu üsulların tətbiqi şagirdlər tərəfindən
biliklərin mənimsənilməsinə, yeni-yeni elmi biliklərin “kəşf edilməsi”nə, bu
biliklərin əlavələr edilməklə yenidən işlənməsinə, tətbiq edilməsinə, istənilən
şəraitdə meydana çıxan problemlərin həllində şagird kollektivi ilə əməkdaşlıq
etməyə, daha düzgün, real vasitələr axtarıb tapmağa və öz bacarıqlarını
nümayış etdirməyə münbit şərait yaradır.
Açar sözlər. debat, diskussiya, müsahibə, metod, əqli hücum, interaktiv təlim, kollektivçilik, taym-kipper, akvarium, spiker, hakim
